خانه / غزنه تا غزه / طرح انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان

طرح انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان

رأی مثبت مجلس به بررسی اولویت دار طرح انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان

این گزارش می‌افزاید، به فرموده مقام معظم رهبری سیستان و بلوچستان تنگه احد جمهوری اسلامی ایران است و گویا امروز هیچ راه جایگزینی برای تامین آب منطقه شرق کشور جز انتقال آب از دریای عمان وجود ندارد و به نظر می‌رسد تامین آب استان سیستان و بلوچستان تا جایی برای نمایندگان حائز اهمیت است که طی یک رای‌گیری با بررسی اولویت دار طرح کمیسیون عمران درخصوص انتقال آب دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان موافقت کردند.

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار/هرگونه سابقه‌ای جایگزین آزمون وکالت نخواهد بود

بنابراین گزارش نمایندگان بررسی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را آغاز کرده و پس از  انجام بررسی‌های لازم با رفع ایرادات شورای نگهبان تعیین کردند که هرگونه سابقه‌ای جایگزین آزمون وکالت نخواهد بود.

نیکزاد در پاسخ به تذکر دلخوش: کسب رأی پیشنهاد مکتوب کمیسیون ویژه درخصوص قضات دلیل عدم طرح سایر پیشنهادات نمایندگان بود

همچنین نماینده مردم صومعه سرا در تذکری نسبت به عدم طرح پیشنهاد نمایندگان در خصوص طرح اعاده شده شورای نگهبان درباره تسهیل اشتغال قضات انتقاد کرد که نایب رئیس مجلس دلیل آن را کسب رأی پیشنهاد کمیسیون ویژه عنوان کرد.

مجمع نمایندگان خوزستان خواستار برخورد با متخلفان حادثه تصادف جاده خرمشهر به اهواز شد

متاسفانه طبق آخرین اخبار رسیده ۱۶ تن از هموطنان در جاده خرمشهر به اهواز کشته و زخمی شدند به همین دلیل مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن تسلیت به بازماندگان این افراد که از کارگران شریف و زحمتکش بودند، خواستار برخورد با متخلفان این حادثه شدند.

موافقت مجلس با اصلاح لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها

در ادامه نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان با اصلاح لایحه دوفوریتی درآمدپایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موافقت کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *