خانه / غزنه تا غزه / راه قدس باز شده بیا تا برویم
حیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.

راه قدس باز شده بیا تا برویم

کتاب پیاده تا قبله اول: یادداشت هایی از سفر اربعین
*نویسنده: دکتر مجتبی رحماندوست
*چاپ مرداد۱۴٠۲

🔰دکتر مجتبی رحماندوست مولف کتاب «پیاده تا قبله اول»، جانباز دوران دفاع مقدس، نماینده سابق مجلس و مشاور اسبق روسای جمهور در امور ایثارگران و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره کتابش اظهار داشت: یکی از انگیزه‌های من برای نوشتن این کتاب این بود که بگویم اربعین پیاده روی جدیدی نیست و دوم اینکه این پیاده روی تمرینی برای فتح قدس شریف است.

🔰رحماندوست به علت نامگذاری این کتاب بر اساس مرام امام خمینی اشاره و اظهار کرد: نام این کتاب، برگرفته از مرام امام خمینی (ره) مبنی بر درگیر شدن و مبارزه با قدرت‌های بزرگ به روش غیرمسلحانه است. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بدون کمک کردن از گروه‌های نظامی و مسلح، با همراهی مردم انقلاب کرد. پیاده‌روی میلیونی اربعین هم یک جمعیت عظیم مردمی است که می‌تواند تمرینی برای حرکت به سوی قدس و فتح آن باشد.  
═══✼🍃🌺🍃✼═══
🇮🇷منتظران‌ظهور ازخراسان تافلسطین🇵🇸👈
@azkhorasan_tafelestin

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان که به آنکارا سفر کرده است گفت: نسبت به افزایش فعالیت جریان‌های تندرو در غرب احساس نگرانی می کنیم و از مقامات آلمان انتظار داریم که اقدامات بیشتری علیه گروه‌های تروریستی اتخاذ کنند. ما از مقامات آلمانی در مبارزه با تروریسم انتظار حمایت و همبستگی بیشتری داریم.

وی تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد ظلمی است که شبیه ندارد و نتانیاهو امنیت تمام منطقه از جمله مردم خود را تهدید می‌کند و از این طریق می‌خواهد عمر سیاسی خود را طولانی‌تر کند. تنش‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات منطقه بود. نباید جنایت‌هایی که اسرائیل در نوار غزه مرتکب شد را نادیده گرفت.

اردوغان همچنین گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

خبرگزاری قدس:
🎥 تصویر عملیات دریایی موفق یمن علیه یک ناوشکن آمریکایی و دو کشتی آمریکایی و صهیونیستی

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

🔸در عملیاتی موشکی، کشتی آمریکایی «MAERSK YORKTOWN» با چند فروند موشک دریایی مناسب در خلیج عدن، هدف قرار گرفت.

🔸در ۲ عملیات نظامی دیگر، یک ناوشکن جنگی آمریکایی در خلیج عدن و کشتی صهیونیستیِ «MSC VERACRUZ» را در اقیانوس هند با پهپاد هدف قرار دادیم.

🆔@Qodsnewsagency

✅ گروه های فلسطینی: ما برای سناریوی تهاجم به رفح آماده هستیم و واشنگتن مسئولیت این تجاوز را بر عهده دارد

🔸گروه های فلسطینی با صدور بیانیه ای در خصوص تجاوزات مداوم اسرائیل به مردم و نابودی نوار غزه و تهدید حمله زمینی به رفح اعلام‌ کردند برای سناریوی تهاجم به رفح آماده هستیم و واشنگتن مسئولیت این تجاوز را بر عهده دارد.

🆔@Qodsnewsagency

✅ گزارش های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل: در هر جنگی با حزب الله، خسارات سنگینی در انتظار اسرائیل است

🔸مجله آمریکایی “فارین افرز” تایید می کند “هر گونه حمله به لبنان حمایت مردمی از ایران و شرکای آن را افزایش می دهد و نیروی نظامی وحشیانه نمی تواند حزب الله و حماس را از بین ببرد.”

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *