بدرالدین

دبیرکل انصارالله یمن

اگر حمایت آمریکا نبود شاهد چنین حجمی از جنایت در غزه نبودیم

سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن درباره تازه‌ترین تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه و تحولات منطقه گفت: اگر حمایت آمریکا نبود هرگز شاهد چنین حجمی از جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه نبودیم.

اگر حمایت آمریکا نبود شاهد چنین حجمی از جنایت در غزه نبودیم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ سید عبدالملک بدرالدین افزود: هدف از اسکله شناوری که آمریکا در سواحل غزه راه اندازی کرده است تبدیل کردن این باریکه به زندانی است که فقط یک در آن هم از دریا دارد، جایی که نظامیان آمریکایی بر ان نظارت و اشراف دارند. این اسکله و بندر شناور یک پایگاه نظامی است و یک رسوایی برای آمریکا شد زمانی که خودرو‌های زرهی و سامانه‌های دفاع موشکی در آن مستقر کرد. آمریکا با احداث این اسکله شناور می‌خواهد بر ارسال مقدار کمی از کمک‌ها نیز نظارت و کنترل و اقدام به سوء استفاده و بهره برداری از آن برای حمایت از اسرائیل کند.

وی در ادامه افزود: آنچه که آمریکایی‌ها درباره توقف صادرات سلاح به اسرائیل می‌گویند جای شگفتی است، زیرا خیلی زود مشخص شد آن‌ها همچنان به صادرات سلاح به اسرائیل برای کشتار مردم غزه ادامه دادند. آمریکا که پیشتر درباره توقف و تعلیق صادرات سلاح به اسرائیل سخن گفت تلاش کرد چنین وانمود کند و تظاهر کرد که برای جان شهروندان غیر نظامی اهمیت می‌دهد. (در صورتی که چنین نیست) مهم است که ملت‌ها و مردم جهان دیدگاه درست و برداشت با بصیرتی از نقش خصمانه آمریکا داشته باشند این که چگونه بشریت را به سخره می‌گیرد. باید نگاهی هوشمندانه و درست از حقیقت سیاست‌های خصمانه آمریکا در قبال پرونده‌های مختلف در منطقه ما و جهان در افکار ملت‌ها ترسیم و تثبیت شود. رویکرد خصمانه آمریکا هیچ اهمیتی برای کرامت انسانی و حقوق انسان قائل نیست و همه عنوان‌های انسانی و بشردوستانه‌ای که آمریکا از آن دم می‌زند صرفا کاربرد سیاسی دارد.

بدر الدین در ادامه گفت: صحبت‌های وزیر جنگ اسرائیل درباره از سرگیری شهرک سازی‌ها در کرانه باختری رود اردن، تنشی خطرناک در چارچوب تثبیت اشغالگری است. اقدام بن گویر به توهین و اهانت به صحن‌های مسجد الاقصی و تهدید‌هایی که می‌کند نیز تنتشی خطرناک و چالشی برای همه مسلمانان است. وظیفه و تکلیف مسلمانان این است که از رویداد‌ها و تحولات فلسطین در چارچوب نگاهی هوشمندانه و بابصیرت برای درک حقیقت جنگ فراگیر اسرائیل استفاده کنند. صهیونیست‌ها و برخی از رسانه‌های عربی مزدور صهیونیست‌ها، به گونه‌ای نبرد کنونی را به تصویر می‌کشند که انگار فقط نبردی بین حماس و اسرائیل است. رژیم صهیونیستی در این جنگ همه ملت فلسطین با همه تشکل‌ها و ساختار‌های ان را هدف قرار داده است و اکثر قربانیان شهروندان غیرنظامی هستند. هر انسانی که خود را وابسته به اسلام یا عرب می‌داند جایز نیست که با منطق و گفتمان صهیونیست‌ها درباره تحولات غزه صحبت کند. حتی اگر اسرائیل فقط با حماس هم مشکل داشته باشد، این جنبش (حماس) یک گروه مسلمان و عرب است و امت اسلامی و عرب باید از آن حمایت و یاری کنند.

پادشاه بحرین: دلیلی برای تاخیر در عادی سازی روابط با ایران نیست

مسکو- ایرنا- پادشاه بحرین با بیان اینکه این کشور خواهان عادی سازی روابط با ایران است، گفت: دلیلی برای تاخیر در این امر نیست.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک، حمد بن عیسی آل خلیفه پنجشنبه در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مسکو افزود: ما قبلاً با ایران مشکلاتی داشتیم، اما اکنون این مشکلات وجود ندارد. از این رو، دلیلی برای به تعویق انداختن عادی سازی روابط با ایران وجود ندارد.
پادشاه بحرین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بین کشورهای عربی بر سر لزوم برگزاری کنفرانس صلح برای حل مسائل خاورمیانه توافق نظر کامل وجود دارد و روسیه اولین کشوری است که ما برای حمایت از برگزاری این کنفرانس، موضوع را مطرح کردیم.

رئیس جمهوری روسیه نیز در این دیدار گفت:گرایشهای موجود در زمینه روابط تجاری میان روسیه و بحرین خوب است اما متأسفانه سطح این روابط نمادین به شمار می‌رود.
پوتین اضافه کرد: اقدامات زیادی برای تقویت روابط دوجانبه انجام شده است. طی سال آتی شاهد فرارسیدن سی و پنجمین سال روابط دیپلماتیک میان روسیه و بحرین خواهیم بود. وی ادامه داد: ما ارتباطات خوبی از طریق کانال‌های دیپلماتیک با یکدیگر داریم. یک هفته قبل نشست اتحادیه عرب به ریاست بحرین برگزار شد و برای من مهم است از نظرات این کشور در خصوص اوضاع خاورمیانه مطلع شوم.
پیشتر احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب در جریان نشست سران این سازمان در منامه پایتخت بحرین اظهار داشت اتحادیه عرب خواستار برگزاری کنفرانس صلح بین المللی درباره فلسطین است.
ابوالغیط گفت: ما خواستار برگزاری کنفرانس صلح بین المللی هستیم که چشم انداز دو دولتی را تحقق بخشد.

در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی صورت گرفت؛

نشست گروه‌های مقاومت با حضور سردار سلامی و سردار قاآنی

نشست فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه قدس و جمعی از گروه‌های مقاومت برگزار و درباره مسائل منطقه، عملیات طوفان الاقصی، نقش جبهه مقاومت و استمرار جهاد تا پیروزی کامل مقاومت فلسطین گفتگو و رایزنی شد.

نشست گروه‌های مقاومت با حضور سردار سلامی و سردار قاآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در حاشیه مراسم تشییع پیکر ریاست جمهوری اسلامی ایران شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهیدان عزیز همراه جلسه‌ای با حضور جمعی از گروه‌های مقاومت (گروه‌های مقاومت فلسطین، لبنان، یمن) با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس برگزار شد.

در این نشست آخرین اوضاع سیاسی، اجتماعی و نظامی منطقه و عملیات طوفان الاقصی و نقش جبهه مقاومت بحث و بررسی و بر استمرار جهاد و مبارزه تا پیروزی کامل مقاومت فلسطین در غزه با مشارکت همه گروه‌ها و جبهه‌های مقاومت در منطقه تاکید شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کنگره امریکا مجوز ورود بخاک اسرائیل را صادر کرد

این‌ها 👇فقط بخشی از واکنش‌های نمایندگان کنگره آمریکا به حملات جنایت‌بار صهیونیست‌ها به #رفح است: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *