خانه / غزنه تا غزه / همه شریک جرمند در اوارگی فلسطینی ها

همه شریک جرمند در اوارگی فلسطینی ها

الغد السوریه: اسرائیل با نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی در نوار غزه به دنبال تکمیل اجرای نقشه آواره کردن فلسطینی هاست

🔸 روزنامه الغد سوریه در مقاله ای با اشاره به موضوع آوارگی فلسطینی ها نوشت: شکی نیست که آوارگی یکی از پایه های اصلی طرح استعماری رژیم صهیونیستی است که در سال ۱۹۴۸ اجرا شد و دولت راست‌گرای فاشیست رژیم اشغالگر قدس تلاش می‌کند این نقشه را در جنگ نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی که در نوار غزه به راه انداخته است، کامل کند.

🔸کوچاندن تعداد زیادی از مردم به شهر رفح و اظهارات تکراری نتانیاهو (بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی) در مورد حمله به این شهر، علاوه بر گرسنه نگه داشتن مردم غزه، همه اینها یکی از نشانه های مهم اجرای نقشه آواره کردن مردم به شمار می آید.

🔸 اعلام آمادگی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد یک کریدور آبی که قبرس را به غزه متصل می کند- به بهانه تامین کمک های بشردوستانه- شک و تردیدهایی در باره استفاده از این کریدور برای اهداف کوچاندن فلسطینیان ایجاد کرده است.

🔸 طرح اشغال سرزمین فلسطینیان که از سوی آمریکا مورد حمایت بی سابقه قرار می گیرد جز با وحدت ملی مردم فلسطین و بسیج نهادهای فلسطین نمی توان با آن مقابله کرد. خنثی کردن این نقشه می توان ما را به اهداف ملی نزدیکتر کند.

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *