خانه / غزنه تا غزه / همه چیز مهیا است کار را تمام کنید

همه چیز مهیا است کار را تمام کنید

سردار قاآنی افزود: شاهد آن بودیم که یک ظلم متراکم ۸۰ ساله طوفانی به راه انداخت و مقاومت مردم مثال‌زدنی شد و رژیم صهیونیستی غافلگیری مطلقی را در این عملیات تجربه کرد.

عملیات طوفان الاقصی نشانه‌ای بر تغییر آرایش قدرت در جهان است

وی با بیان اینکه برادرانه در کنار جریان مقاومت هستیم گفت: هنر ما باید این باشد که در ابعاد مختلف از ظرفیت‌های مان استفاده کنیم. رسانه ملی نیز در تبیین وضعیت جنگ، ترسیم شرایط غزه، امیدآفرینی و… می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عملیات طوفان الاقصی را نشانه‌ای بر تغییر آرایش قدرت در جهان دانست و گفت: بهره‌برداری مفهومی در رسانه ملی از آنچه در غزه گذشته حائز اهمیت است.

وی افزود: در این میان شبهه افکنی‌های بسیاری هم رخ می‌دهد که تحلیل مسائل و رفع شبهات در رسانه ملی اثرگذار بوده و می‌تواند در ادامه مسیر نیز روشنگر باشد. وی افزود هرچقدر ظرفیت‌های رسانه‌ای مان را توسعه دهیم می‌توانیم موفق‌تر و اثرگذارتر ظاهر شویم.

سردار قاآنی رسانه ملی را معیار و مبنایی برای روایت مسائل فلسطین دانست و گفت: امیدواریم صدای رسای رسانه ملی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همه جهان شنیده شود.

۲

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *