خانه / تمدن پژوهی / اتحدوا ان لایتحدوا

اتحدوا ان لایتحدوا

درحالیکه امریکا و انگلیس تمام قد از اسراییل و جنایات او حمایت میکنند رهبران ایران هر گونه دخالت خود را تکذیب میکنند.  این همان جدایی میدان از سیاست

💢 دیدار وزیر دفاع آمریکا با مقامات نظامی رژیم صهیونیستی

🔻 لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هلیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیست برای هماهنگی جهت حمایت نظامی و تسلیحاتی از این رژیم برای جنایت علیه ملت فلسطین دیدار کرد.

@StrategicNews_ir 

💢 حکیم جهانیان را به امدادرسانی فوری به مردم غزه فرا خواند

🔻 «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت: اهالی مقاوم و صبور ما در حصار شهر غزه در نتیجه محاصره زمینی و دریایی سختی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بر آنان تحمیل کرده گرفتار شده‌اند.

🔻 وی با اشاره به حملات شدید هوایی رژیم اشغالگر ادامه داد: رژیم صهیونیستی بر خلاف معیارهای انسانی و معاهده‌های بین‌المللی شهر غزه را به ویرانه تبدیل کرده و مردم غزه در شرایط انسانی دشوار به سر می‌برند.

🔻 حکیم بار دیگر خواستار اقدام جدی و مسئولانه شورای امنیت و سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و دیگر نهادهای دینی و سیاسی و انسانی در سطح جهان شد.

🔻 حکیم همچنین با توجه به انتشار اخباری درباره به پایان رسیدن آب و دارو و غذا و نیازهای معیشتی در نوار غزه که خبر از فاجعه انسانی سخت می‌دهد، جهانیان را به کارزار امدادرسانی انسانی فوری فرا خواند و برای مردم مقاوم غزه آرزوی صبر و پیروزی کرد.

@StrategicNews_ir

💢 دیدار امیرعبداللهیان با سیدحسن نصرالله

🔻 وزیر امور خارجه ایران با دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

@StrategicNews_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *