خانه / جشنواره / گدایی عجیب

گدایی عجیب

گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از آنچه گدایی عجیب و غریب مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیوی قدیمی که در فضای مجازی فراگیر شده، مولوی عبدالحمید برای مسجد مکی و مدارس و مجموعه های تحت نظرش طلب کمک مالی از مردم می کند.

وی در اظهاراتی عجیب می گوید: برای حوزه ما وسایلتان و طلاهای زنان خود را بفروشید!

فیلم گدایی عجیب و غریب مولوی عبدالحمید و درخواست فروش طلای زنان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

طرح «دو کشور»، با کمک عبدالحمید

ارتباط نزدیک مولوی عبدالحمید با خاندان سعودی و پادشاهی عربستان بر کسی پوشیده نیست و به طور تفصیلی در گزارش پیشین به آن پرداخته شده است. یکی از مواردی که ارتباط عبدالحمید با آل‌سعود را نشان می‌دهد، حمایت‌های اخیر او از طرح سعودی‌های برای فلسطین بود. ارتباط عبدالحمید با عربستان از یک طرف، دشمنی عمیق و آشکار سعود‌ی‌ها با مردم ایران از طرفی دیگر، افکار عمومی را به این نتیجه می‌رساند که تلاش‌های عبدالحمید برای آشوب در ایران و حمایت اخیر او از رژیم صهیونیستی، احتمالا در دستور کار پادشاهی سعودی است.

عبدالحمید در خطبه اخیر خود گفت «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند. فلسطین باید سرزمین مستقل خود را داشته باشد». در این اظهار نظر چند نکته به چشم می‌خورد:

۱. عبدالحمید مدعی است ایرانیان با ایجاد دو حکومت در سرزمین اشغالی موافق هستند.

۲. با گفتن عبارت «حکومت اسرائیل»، به طور ضمنی آن را مشروع و مقبول می‌داند.

۳. در این اظهار نظر، محور بحران را فلسطینیان قرار داده نه اشغالگران صهیونیستی.

۴. تکرار طرح آمریکایی-انگلیسی مبنی بر تشکیل دو دولت، یکی اسرائیلی و دیگری فلسطینی.

این طرح هیچگاه عملی نشد و رژیم صهیونیستی روزبه‌روز بخش‌های بیشتری از خاک فلسطین را اشغال کرد. حال که اکثر سرزمین فلسطین به دست اشغالگران صهیونیستی افتاده، صحبت از تشکیل دو دولت جداگانه به میان است.

در اوایل بهمن ماه ۱۴۰۱، فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر خارجه عربستان، در راستای عادی‌سازی روابط با اسرائیل گفته بود «عربستان عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بدون راه حل دو کشور اسرائیل- فلسطین منتفی دانست». به عبارتی دیگر، حدود ۱۰ روز پیش از آن که عبدالحمید از طرح دو کشور سخن بگوید، سعودی‌ها آن را اعلام کرده و عبد الحمید، تکرار کرد.

سوال این است که بعد از ۷۵ سال جنایت، کشتار، اشغالگری و تجاوز صهیونیست‌ها به فلسطین و حضور غیر قانونی در خاک این کشور،  عبدالحمید، به نیابت از سعودی‌ها بر اساس کدام منطق از طرح دوکشور نام می‌برد؟ طرحی که سال‌ها پیش انگلیس و آمریکا نتوانستند آن را عملی کنند و امروز سعودی‌ها به دنبال آن هستند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *