خانه / غزنه تا غزه / قدرت طلبی ضرغامی باعث سلبی گری او شده

قدرت طلبی ضرغامی باعث سلبی گری او شده

وی با انتقاد از همه فقط خود را قبول دارد

ه گزارش همشهری آنلاین، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی – این سخنان را یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه در اجتماع تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و در نشستی که برای گرامیداشت سیزدهم آبان‌ماه برگزار شده بود، بیان کرد.

این عضو کابینه دولت سیزدهم که خود در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران نقش داشته است، در این نشست دانشجویی که با عنوان «دانشگاه، مبدأ تحولات» برگزار شد، همچنین با بیان این جمله که به شریفی‌های عزیز ارادت دارد و این دانشگاه از برندهای معتبر علمی در جهان است، بیان کرد: انشاءالله دانشجویان آگاه و فهمیده و استادان محترم، این جایگاه را حفظ می‌کنند.

او درباره پرسش‌هایی که درباره تسخیر سفارت آمریکا مطرح و مشکلات کشور به آن ماجرا نسبت داده می‌شود، اظهار کرد: واقعا آنجا سفارتخانه نبود، یک لانه جاسوسی و اتاق عملیات برنامه ریزی و فرماندهی به معنای واقعی کلمه بود. ۹ ماه از انقلاب گذشته بود، حوادثی اتفاق افتاد که هر یک می‌توانست انقلاب را به تنهایی براندازی کند، بخصوص برنامه‌های تجزیه‌طلبانه درست مثل آنچه در انقلاب مصر اتفاق افتاد. دیدید پس از انقلابی که در مصر راه افتاد، رییس جمهور برآمده از آن  انقلاب در قفس به دادگاه آمد. کشور ما هم می‌توانست آماج توطئه قرار گیرد. اسناد آن موجود است که سعی کردند در کاغذخردکن نابودشان کنند.

ضرغامی افزود: ۴۰۰ نفری که در تسخیر لانه جاسوسی بودند اکثرا جزو اصلاح‌طلبان شدند. به جرات می‌گویم هیچ‌یک از ۴۰۰ نفر نگفته که پشیمان شده است. تک و توکی کسی جایی حرفی زده که خودش می‌گوید قبول دارم ولی دیگران می‌گویند هنوز گرمی و نمی‌فهمی و قبول نداری. مشکل کشور همین دو قطبی و مرزبندی‌هاست.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *