خانه / جشنواره / نشست خبری وزارت خارجه
حمایت آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر است
حمایت آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر است

نشست خبری وزارت خارجه

اغزسوالشرایط تشکیل دادگاه جنایات جنگی چیست و با اینکه انگلیس ۶۶۰سال نفت را برده ۱۰میلیون ایرانی را قتل عام کرده هیچ اقدامی نمیشود 

امریکا یک طرف اغتشاشات در ایران هستند 

یک طرف جنگ در اوکراین نیستیم

 

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اتهامات کشورهای غربی به ایران مبنی بر ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین گفت: آمریکا و اروپا خودشان با اقدامات تحریک‌آمیز آغازکننده شرایطی شدند که منجر به آغاز جنگ در اوکراین شد و الآن با گسترش اطلاعات غلط، ایران را متهم به حمایت از یک طرف درگیری و جنگ می‌کنند.

 

 

 

ما یک طرف جنگ در ارتباط با موضوع اوکراین و صادرکننده تسلیحات به یکی از طرف‌ها نیستیم. رابطه ایران و روسیه یک رابطه همه‌جانبه در زمینه‌های مختلف، رو به رشد و مبتنی بر مصالح و منافع دو کشور است و متعارض با هیچ روند بین‌المللی نیست. کشورها آزادند روابطشان را بر مبنای منافع دو طرف پیش ببرند. رابطه ایران و روسیه ناقض هیچ چارچوب بین‌المللی نیست. جمهوری اسلامی ایران مغلوب جوسازی‌ها نخواهد شد.

 

خبر حضور نیروهای ایرانی در کریمه را تکذیب می‌کنیم، جنگ رسانه‌ای است برای منحرف کردن اذهان از نقش مخرب غربی‌ها در جنگ اوکراین.

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *