خانه / غزنه تا غزه / گمرک و تجارت نوین

گمرک و تجارت نوین

معرفی کنفرانس

درباره ی گمرک

گمرک جمهوری اسلامی در نظر دارد، به منظور توسعه ی فعالیت های و همین طور ارتقا و بهبود فرآیند تجارت خارجی، کنفرانسی با عنوان گمرک و تجارت نوین (ICCNC) برگزار نماید.

با توجه به شرایط ویژه و مسائل پیش روی کشور، و با در نظر گرفتن نقش حیاتی گمرک در تجارت خارجی، استفاده از شبکه ی اندیشمندان و متخصصان داخلی و خارجی و بهره بردن از ظرفیت ها و دانش این افراد در اولویت اولین دوره ی کنفرانس بین المللی گمرک و تجارت نوین خواهد بود.

بنابراین از تمامی افراد و دانشگاه های سراسر کشور دعوت به عمل می آید طبق محورهای تعیین شده در کنفرانس به بحث و تبادل نظر و ارسال مقالات اقدام نمایند.

درباره ی موسسه

پس از ۱۰ سال کار اجرایی در زمینه ی تجارت خارجی، و آشنایی با سازمان ها وافراد دخیل و اثر گذار و همین طور صاحب نظر، زمان آن رسیده است تا با تشکیل موسسه ای، تجارب و زحمات ده ساله ی خویش را با دانشگاهیان، محققان، فعالین و سازمان های حاکمیتی و مدیریتی به اشتراک بگذاریم.

ما در موسسه ی تجارت و همکاری های گمرکی  Institute of Commerce and Customs Cooperation (ICCC) در نظر داریم تا با ارتباط با مراکز دانشگاهی و علمی، به راه حل های تسهیل و توسعه ی تجارت و بهبود محیط کسب و کار بپردازیم و در این زمینه اقدام به راه اندازی مجله ی مطالعات تجارت و بانکداری الکترونیک (jsteb.ir) و برگزاری کنفرانس ها و تشکیل شبکه ی فعالین تجاری اعم از کارشناسان، محققان، تجار و سازمان های دخیل کرده ایم.

کنفرانس ICCNC

کنفرانس گمرک و تجارت نوین، برای اولین دوره تشکیل و برگزار خواهد شد. همیشه پتانسیل و ظرفیت افراد فعال و محقق دانشگاهی در داخل و خارج کشور یکی از محل های بحث بوده است که هیچ گاه ارتباط درستی میان این بخش و بخش های مورد نیاز داخل مانند صنعت، کشاورزی، تجارت و … تشکیل نشده است.

حوزه های جدید و فناوری های جدید روز مواردی هستند که به شدت در روند تجارت و همین طور عبور از شرایط سخت تحریمی کشور موثر خواهند بود، به عنوان مثال استفاده از تکنولوژی در کنترل مرزها، استفاده از فناوری های من جمله دیتاهای بزرگ در بررسی زنجیره ی تجارت، استفاده از روش های پرداخت به روز در تجارت و… از جمله مواردی هستند که می توانند در ارائه راه حل ها کمک کننده باشند.

ما در این کنفرانس ضمن تشکیل شبکه ی علمی و عملیاتی سعی در آسیب شناسی مسائل تجاری کشور و ارائه راه حل با استفاده از فناوری های نوین و فرآیندهای جدید تجاری خواهیم داشت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *