خانه / جشنواره / حجاب اصل اسلامی است:بنزما کریم

حجاب اصل اسلامی است:بنزما کریم

تاره فرانسوی در سه سال اخیر اینقدر فوق العاده ظاهر شده که حتی یک نفر نیز تردیدی در مورد شایستگی او برای کسب جایزه توپ طلا نداشت. درخشش کریم بنزما اینقدر بی سر و صدا بود که بسیاری از هواداران رئال مادرید متوجه نشدند او چگونه به دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه پرافتخار تبدیل شد و بعد از ۲۴ سال یک فرانسوی دیگر توانست توپ طلا بگیرد.

 

فصل گذشته کریم بنزما انگار رئال مادرید را یک تنه به دندان گرفت و تا دیدار فینال لیگ قهرمانان بالا برد. حالا هم که دریافت توپ طلا از زین الدین زیدان و برآورده شدن رویای دوران کودکی. از سال ۱۹۵۶، هیچ بازیکنی و حتی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز در سن ۳۴ سالگی موفق به دریافت این جایزه نشده بودند، اما کریم بنزما ثابت کرد این همه سال دیده نشدن هم روزی بالاخره به پایان می رسد. با رونالدو رفیق شدن و رضایت او را جلب کردن، فقط از بازیکنی برمی آید که از خود گذشتگی در زمین را به معنای واقعی کلمه آموخته باشد؛ همین برای تبدیل شدن به نماد یک تیم کافی است و چه تیمی بهتر از رئال مادرید.

 

از بین همه ستاره هایی که در خدمت لیونل مسی و رونالدو بازی کردند، از پدرو و ساموئل اتوئو و زلاتان و داوید ویا تا نیمار که جدا شد و در سوی مقابل ایگواین و دی ماریا و گرت بیل و خامس و …، فقط کریم بنزما بود که ثبات را به زبان های مختلف ترجمه کرده و راه خودش را پیدا کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *