خانه / تمدن پژوهی / حرامزاده ها; به دیگران فحش حرامزادگی میدهند

حرامزاده ها; به دیگران فحش حرامزادگی میدهند

به گزارش دیلی فوتبال؛ فعالیت های سیاسی سردار آزمون و به ظاهر کنشگری این بازیکن فوتبال در اینستاگرام با واکنش های منفی گسترده از سوی کاربران مواجه شده است.

سردار آزمون که این روزها نقش دایه مهربانتر از مادر را برای مردم ایران ایفا می کند به دلیل مصدومیت از میادین فوتبال دور است اما در میادین آشوب طلبی سیاسی فعال تر از همیشه.

مهاجم تیم ملی ایران که این احتمال می رود به دلیل مصدومیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست بدهد، با انتشار پست، استوری و کامنت در حمایت از اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی در ایران، سعی بر آن دارد تا غیبت احتمالی اش در رقابت های جام جهانی را «سیاسی» جلوه دهد و از این طریق در میان مردم محبوبیت بخرد.

تازین ترین اقدام سیاسی سردار آزمون در حمایت از گروه های ضد ایران، کامنت این بازیکن جنجالی به نشانه پیروزی زیر پست اینستاگرام کمپین امضای نامه جهت اخراج سفرای جمهوری اسلامی ایران از کشورها بود که با واکنش کاربران و درخواست حذف آزمون از تیم ملی مواجه شد.

ماجرای شکایت یک زن روس برای دریافت غرامت به علت سرپیچی سردار آزمون از پذیرش حضانت پسر حاصل از رابطه نامشروعش هنوز از ذهن مخاطبان پاک نشده اما سوالی که ذهن ها را درگیر می کند این است، چطور می شود پدری که پسر [هرچند حرام زاده] خود را گردن نمی گیرد، برای مردم ایران دایه مهربانتر از مادر می شود؟

  • بلیط هواپیما تهران به مشهد با قیمت

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

As a result of the follow-ups of Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States, America has now become the 32nd province and Europe the 33rd province of Iran, and the official language of the world is Persian! But the authorities do not know. And even if they hear, they will not believe

انگلیس خومونه

مجلس انقلابی باید تصویب کند که آمریکا استان سی و دوم و اروژا، استان سی و سوم اسران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *