خانه / اندیشکده راهبردی / رضایت مشتریان

رضایت مشتریان

بین مشتریان بانک در انتظار خوانده شدن نوبتم بودم، همه ى مراجعین با کمترین فوت وقتی پاسخ داده شده و عملیات بانکی شان به نحو شایسته ای انجام می شد،در این بین و در جمع کارمندان بانک شخصی با محاسنی سفیدتر که از برخورد دیگر کارمندان با ایشان مشخص می گردید که ریاست بانک را ایشان عهده دار هستند،شخصا به پشت هر باجه آمده و در پاسخگویی و انجام امور مشتریان کارمندان را یاری می نمودند.براستی و با مراجعه به شعبه بانک آینده در یافت آباد شرقی،مجموعه بازار مبل ایران شماره یک ،به صراحت میتوان به طرح تکریم ارباب رجوع پى برد،باشد که با ارائه گزارشاتی چنین گامی هر چند کوچک ولی در خور،براى خدامات بیشتر داشته باشیم…ریاست بانک:آقاى علیرضا خانجانی،معاون زحمتکش ایشان،آقاى احمد علیزاده،همکاران؛آقاى عباس خادمی زاده،آقاى امین لالوند،و خانم شیوا منصوری….با سپاس ویژه از محضر جناب لبکی در حراست کل بانکهاى آینده که بواقع در حفظ امنیت و برقراری آرامش بین مشتری و بانک، سهم بسزایی دارند.
خبرنگار ویژه اجتماعی؛حسین حبیبی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *