خانه / اندیشکده راهبردی / فراخوان اموزشی

فراخوان اموزشی

*🔺مهندس علی‌رضا دانشی: شرکت های بهره برداری مناطق نفت‌خیز به ۱۰۰ درصد اهداف خود رسیده‌اند*

▫️نشست‌های مجمع عمومی عادی سالانه شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون و مسجدسلیمان روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴٠۱ با حضور مدیرعامل، سرپرست مدیریت امور مالی و رئیس امور مجامع و دبیر هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

▫️به گزارش روابط عمومی، در این نشست‌ها که به صورت جداگانه برای هر شرکت برگزار شد عملکرد و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ شرکت‌های مذکور با حضور نماینده سازمان حسابرسی بررسی و تایید شد.

▫️در این نشست‌ها مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص تحقق تولید این شرکت‌ها بیان داشت: تولید شرکت‌های بهره‌بردار مطابق مصوبات شرکت ملی نفت ایران است و این شرکت‌ها به ۱۰۰ درصد اهداف مربوطه رسیدند.

▫️در ادامه این جلسات که مشاور مدیرعامل، مدیرمالی و تعدادی از مسئولان مالی شرکت ملی نفت ایران به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند گزارش عملکرد مالی این شرکت‌ها منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ارائه شد.

▫️همچنین نماینده سازمان حسابرسی اعلام داشت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی و وضعیت مالی شرکتهای نفت و گاز کارون، مارون و مسجدسلیمان را از نظر جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب نشان می‌دهد.

▫️در این نشست‌ها مدیران عامل و مدیران امور مالی شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون و مسجدسلیمان نیز حضور داشتند.

*🔹روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب*

*✅ واتس‌اپ:*
https://chat.whatsapp.com/JCHCDeOUKLl4WYGXCi3KEa

*☑️ شبکه اجتماعی اینستاگرام:*
www.instagram.com/nisoc_ir

*☑️ شبکه اجتماعی ایتا:*
eitaa.com/nisoc_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *