خانه / جشنواره / ناتوانی ها به گردن مافیا

ناتوانی ها به گردن مافیا

✅«از ایران»؛ نخستین رویداد شناسایی و حمایت از ایده‌های فرهنگی عرصه بین‌الملل

🔴ایده‌ها، فعالیت‌ها و شرکت‌های نوآفرین (استارتاپ) فرهنگی در قالب طرح «از ایران» به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هدف معرفی در عرصه بین‌الملل، حمایت می‌شوند.

🔷نخستین رویداد شناسایی و حمایت از ایده‌ها، فعالیت‌ها و شرکت‌های نوآفرین (استارتاپ) فرهنگی با هدف معرفی در عرصه بین‌الملل اجرا می‌شود.

🔷در اجرای این طرح، پنج محور قرآن و ‌تبلیغات دینی، رسانه، صوت و تصویر، هنر و صنایع خلاق، آموزش، علم و فناوری و صنایع دستی و گردشگری اعلام شده است.

🔷مهلت ثبت‌نام در این رویداد، ۳۱ خرداد‌ماه اعلام شده است و علاوه بر حمایت از برگزیدگان برای معرفی ایده‌های خود، جوایز ارزنده مادی و غیرمادی به آنان اهدا خواهد شد.

🔷طرح‌های برگزیده این رویداد در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی خارج از کشور معرفی و عرضه خواهند شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی aziran.icro.ir مراجعه کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

جشنواره یاران خراسانی

به گزارش  احمد حسینی خبرنگار ماهین نیوز  و به نقل از روابط عمومی بنیاد بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *