خانه / اندیشکده راهبردی / اقتصاد ایران قویترین اقتصاد ها است

اقتصاد ایران قویترین اقتصاد ها است

*#وضعیت(بسته_خبری)*

🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
📶گروه (شصت وهشتم) نشریه عبرتهای عاشورا برای افراد جدیدی که خواستار عضویت هستند
👇👇

https://chat.whatsapp.com/JfAoWDlMlgL3GueNpWelq5

*🔴صدیقی:مردمی که دژهای دفاع مقدس را فتح کردند در اقتصاد هم پیروز می‌شوند*

♦️خطیب جمعه تهران: حذف ارز ترجیحی یک امتحان الهی برای مردم و مسئولان است. دولت نمی‌خواهد قانون‌شکن باشد و به حکم قانون، ارز ترجیحی را حذف کرده است و توزیع عادلانه جز از این طریق‌شدنی نیست.

♦️با توجه به شناختی که از آیت‌الله رئیسی دارم، او با همه وجود خود در خدمت مردم است.

♦️از بین بردن شکاف طبقاتی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جزو برنامه‌های دولت است. با وجود افزایش قیمت‌ها، مبالغی به حساب افراد واریز شده و حساب آن‌ها تقویت می شود.

♦️این گرانی در همه جای دنیا وجود دارد و معلول یک‌سری مسائل است. همه دولت‌ها امروز گرفتار هستند. امنیت غذایی و سامان‌دادن به امور، چنین طرحی را از سوی دولت می‌طلبید و دولت قدم بسیار مهمی را برداشت که تاکنون چنین گامی در طول انقلاب برداشته نشده و این شجاعت و جرأت بسیار مهم است.

*🔴 کاردار سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا به وزارت خارجه احضار شد*

♦️ کاردار سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به دولت آمریکا ابلاغ شد.

♦️ در ادامه تلاش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برای رفع توقیف محموله کشتی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آبهای ساحلی یونان که با فشار و مداخله دولت امریکا در حال انجام است، کاردار سفارت سوئیس در تهران، در غیاب سفیر این کشور توسط مدیر کل آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب نگرانی و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به تداوم نقض صریح قوانین و مقررات بین المللی حقوق دریاها و کنوانسیون های بین المللی مربوطه خصوصا اصل آزادی کشتیرانی و تجارت آزاد بین المللی توسط دولت امریکا، اعلام و بر رفع فوری توقیف کشتی و محموله آن تاکید به عمل آمد.

♦️ کاردار سوییس اعلام کرد مراتب را در اسرع وقت به مقامات امریکا منتقل خواهد کرد.

*🔴بیانیه حزب‌الله درباره جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط در عراق*

♦️ جنبش حزب‌الله لبنان تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط در عراق را تاریخی و مهم خوانده و تأکید کرد که جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گامی بزرگ و اصلی برای مواجهه با عاد‌ی‌سازی خفت‌بار روابط با رژیم صهیونیستی است که برخی از کشورهای عربی به آن روی آوردند.

*🔴روسیه و چین قطعنامه آمریکا برای تشدید تحریم‌ها علیه کره شمالی را وتو کردند*

♦️چین و روسیه بامداد جمعه (به وقت تهران) پیش‌نویس قطعنامه اآریکا که خواستار تشدید تحریم‌های سازمان ملل علیه کره شمالی به دلیل آزمایش‌های موشکی جدید این کشور بود را وتو کردند.

*📈ایندیپندنت: قیمت بنزین در بریتانیا برای اولین بار از ۱/۷ پوند در هر لیتر فراتر رفت.*

♦️بنزین در بریتانیا به بالاترین حد خود رسید و برای اولین بار از مرز ۱/۷ پوند در لیتر فراتر رفت.
♦️به طور متوسط ​​هزینه سوخت گیری یک خودروی خانوادگی ۲۳ پوند گران شده است.

*🔴فروش سیگار حتی تک‌فروشی به زیر ۱۸ ساله‌ها ممنوع*

♦️محمدرضا مسجدی،دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات:فروش سیگار به افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است.حتی تک‌فروشی نیز به این افراد ممنوع است.

♦️دکه و کیوسک و سوپرمارکت و… بر اساس قانون تعریف شده هستند و لذا طبق قانون فقط مکان‌هایی قادر به فروش دخانیات هستند که از شهرداری و اداره بهداشت مجوز داشته باشند.

*🔥آجیل فروشی عبدالباقی، مالک متروپل آبادان در آتش سوخت*

*🔴حضور معاون اول رئیس جمهور در محل حادثه متروپل آبادان*

♦️مخبر، معاون اول رئیس جمهور با حضور در محل حادثه برج متروپل آبادان از روند آواربرداری بازدید و عملیات آواربرداری را از نزدیک بررسی کرد.

*🔴توضیحات معاون اول رئیس‌جمهور درباره آخرین وضعیت متروپل آبادان*

♦️مخبر : تاکنون ۲۴ فوتی داشتیم و احتمال اینکه افرادی زیر آوار باشند وجود دارد.

♦️ امیدواریم ظرف یک الی دو روز آینده تکلیف همه چیز روشن شود البته کار بسیار پیچیده است.

♦️ فساد گسترده‌ای بین پیمانکار، سازنده و هم دستگاه‌هایی که مجوز داشتند وجود دارد و به وظایف خود عمل نکردند که با جدیت باید رسیدگی شود و این اتفاقات تکرار نشود.

*🔴مانتوهایی که قد آنها تا بالای زانو باشد ممنوع است/ جلوی مانتوها باید روی هم بیاید و دکمه داشته باشد*

♦️دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از ابلاغ دستورالعمل پوشاک بانوان از طراحی گرفته تا تولید، توزیع و ویترین چینی خبر داد و افزود :
اکنون یک قانون مشخص و واحد وجود دارد که طبق آن مانتوهایی که قد آنها تا بالای زانو باشد ممنوع است و جلوی مانتوها باید روی هم بیاید و دکمه داشته باشد.

*🔴 وزیر کشور: در متروپل یک جنایت اتفاق افتاده است*

♦️احمد وحیدی:در متروپل یک جنایت اتفاق افتاده. کسانی که برای کسب درآمد بیشتر به راحتی با جان مردم بازی کردند، به هیچ وقت قابل گذشت نیستند و باید درس عبرت شوند.

♦️در حادثه متروپل، متاسفانه نه تنها تعلل بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است و باید به آن رسیدگی شود.

♦️من فکر می کنم دستگاه قضا باید با اشد مجازات با مسببین و کسانی که غفلت کرده‌اند برخورد کند.

*🔆زنگ عبرت:*

*⛔️دیروز اعلام شد که کانادا به صورت یک طرفه بازی آتی تیم ملی کشورش با تیم ملی جمهوری اسلامی را لغو کرده.*

♦️این اقدام کانادا در نتیجه ی فشار جریان های ضدانقلاب بر دولت کانادا به بهانه ی کشته شدن اتباع کانادایی در ماجرای هواپیمای اوکراینی انجام شد و بار دیگر ثابت کرد که غربیها اساسا همه ی امورشان بر خلاف شعارهایشان، سیاسی است.
♦️اما نکته ای که وجود دارد این است که دو روز قبل علی دایی و علی کریمی، اعلام کردند از همراهی با تیم ملی ایران به کانادا خودداری می کنند و عملا زمینه را برای این اقدام کانادا علیه نظام و ملت ایران فراهم کردند.
♦️واقعا چرا این افراد که همه ی موجودیت خود را از این کشور دارند، اینگونه نسبت به منافع ملی خیانت می کنند و چرا برخی رسانه ها، همچنان برای چنین افرادی، شان و احترام قائل می شوند؟!

*🔴کارهای ازدواج و طلاق الکترونیکی می‌شود/ پایان عمر دفاتر سنتی!*

♦️رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور :با توجه به اینکه یکی از راهبردها در دوران تحول و تعالی هوشمند سازی و الکترونیکی شدن است کلیه اقدامات در دفاتر ازدواج و طلاق به صورت الکترونیکی انجام و دفاتر سنتی برچیده خواهد شد.

*🔴اعتراف کانادا به سیاسی بودن لغو بازی با ایران*

♦️بیانیه اتحادیه فوتبال کانادا: در یک هفته اخیر شرایط ژئوپولیتیک (سیاست جغرافیایی) غیرقابل دفاع مربوط به میزبانی از تیم ملی ایران به طرز چشمگیری تفرقه‌انداز شده بود و در واکنش به آن، این بازی لغو شد.
♦️در بیانیه این فدراسیون که روز پنجشنبه به وقت محلی منتشر شد، آمده است: در هفته گذشته، وضعیت ژئوپلیتیک غیرقابل دفاع میزبانی از ایران به طور قابل توجهی تفرقه انگیز شد و در واکنش به آن، مسابقه لغو شد.
♦️در حالی که ما عوامل خارجی را در انتخاب حریف مطلوب در فرآیند تصمیم گیری اولیه خود در نظر گرفتیم، تلاش خواهیم کرد تا برای موارد بعدی بهتر عمل کنیم.

*🔴فشار آمریکا برای تشدید تحریم‌های کره شمالی ناکام ماند*

♦️نخستین بار در ۱۶ سال گذشته فشار آمریکا در شورای امنیت برای تشدید تحریم‌های کره شمالی ناکام ماند.

*🔴استقرار پناهگاه‌های سیار در شهر سدیروت*

♦️صهیونیست‌ها احتمال می دهند در روز شنبه آتی با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس شریف، جنگ با مقاومت آغاز شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

حجاب فرمان خداست

ما برای باحجاب کردن چه خطرها کرده ایم مردم در خیابانها حاضر باشند و ماموران را در مبارزه با بی حجابی حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *