خانه / اندیشکده راهبردی / بانکها میدانند چطور دادستان را دور بزنند

بانکها میدانند چطور دادستان را دور بزنند

*#وضعیت(بسته_خبری)*
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
🏵️ گروه (هفتاد ودوم) نشریه عبرتهای عاشورا برای افراد جدیدی که خواستار عضویت هستند

https://chat.whatsapp.com/CRDOJid8JNwJKfRCZTI2P7

*🔴دستور دادستان برای جلوگیری از دریافت سود مرکب توسط بانک ها*

♦️حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور:گزارش‌هایی در خصوص اخذ سود مرکب که فعلی حرام است به دست ما میرسد که صحت دارد و باید جلوی این کار گرفته شود.

♦️نظارت در سیستم بانکی کشور یک نظارت ضعیف است و پاسخگوی مشکلات و انتقادات مردمی نیست.

*🔴 تیم ملی کشتی آزاد، قهرمان آسیا شد*

♦️تیم ملی کشتی آزاد ایران با صعود ۴ آزادکار به فینال و یک مسابقه رده‌بندی و با وجود ادامه داشتن مسابقات، بالاتر از هند به مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان رسید.

*🔴 طرح مجوزهای کسب و کار در شورای نگهبان تایید شد*

♦️سخنگوی شورای نگهبان: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار با توجه به‌ اصلاحات صورت گرفته در مجلس، در جلسه شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

*🔴همسر آیت‌الله جوادی آملی درگذشت*

♦️حاجیه خانم بانو سکینه روحی، همسر حضرت آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید، عصر امروز دارفانی را وداع گفت و بیت ایشان عزادار شد.

*🔴محسن رضایی و صولت مرتضوی بخواست خودشان از کمیسیون اقتصادی دولت خارج شدند*

♦️معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به حذف معاونان اجرایی و اقتصادی رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت را ابلاغ کرد

*🔴 ترامپ: آمریکا درحال نابودی است*

♦️رئیس جمهور پیشین آمریکا در جمع هواداران خود در ایالت «اوهایو» گفت:اکنون کشور ما در حال نابودی است. کشور ما دارد به درک واصل می‌شود و چنین چیزی قبلاً سابقه نداشته است.
♦️متأسفانه ما در حال حاضر رئیس جمهوری داریم که مطلقاً نمی‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. او با هوا دست می‌دهد، تقریباً گیج و گنگ در اطراف راه می‌رود و از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد.

*🔴 زاکانی: مشکلات تهرانی‌ها را در یک برنامه ۱۰ ساله رفع می‌کنیم*

♦️شهردار تهران:برهم انباشتگی مشکلات در تهران شرایطی را ایجاد کرده که حل این مشکلات از عهده یک دستگاه خارج است

♦️جنس مدیریتی خود را در این دوره مدیریت مشارکتی قرار دادیم و در یک برنامه ۱۰ ساله تلاش داریم با این رویکرد مشکلات پایتخت‌نشینان را مرتفع کنیم

*🔴درخواست آمریکا برای آزادی یک جاسوس نظامی/ تکرار ادعاهای خصمانه مقامات آمریکایی علیه ایران*

♦️مقامات آمریکایی این بار خواستار آزادی شخصی به نام «عماد شرقی» شده اند که در پوشش یک بازرگان در ایران حضور یافته بود که سال ۹۷ در شرایط جاسوسی از پایگاه‌های نظامی ایران دستگیر و به ۱۰ سال زندان محکوم می‌شود.
♦️او در زمان برگزاری دادگاه، تلاش می‌کند به کردستان عراق فرار کند که مجدداً توسط نیروهای امنیتی بازداشت می‌شود.
♦️آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر ادعاهایی را درباره بازداشت افراد دوتابعیتی در ایران مطرح کرد و مدعی شد که با آنها همچون گروگان‌های سیاسی برخورد می‌شود.
♦️بلینکن در ادامه از ایران خواست تا عماد شرقی شهروند ایرانی -آمریکایی را هرچه زودتر آزاد کند.

*🔴معاون پارلمانی رییس جمهور: بحث تغییر هیچ یک از وزرا مطرح نیست*

♦️حسینی: بحث تغییر هیچ یک از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور در دولت مطرح نشده است. استانداران مطالبه رئیس‌جمهور برای تغییر بانیان وضع موجود را محقق کنند.
♦️حامیان دولت و افراد دلسوز بارها بحث کندی انتصابات در دولت را مطرح کرده‌اند و رئیس‌جمهور هم تاکید دارد نیروهای توانمند، مردمی، فسادستیز و ساده‌زیست جایگزین بانیان وضع موجود شوند.

*🔴سفارت روسیه: اخبار مربوط به ارسال تسلیحات ایرانی به روسیه جعلی است*

♦️سفارت روسیه‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرد: اطلاعاتی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر ارسال تسلیحات ایرانی به روسیه منتشر شده جعلی است و با واقعیت مطابقت ندارد.

♦️این در حالی است چندی پیش، روزنامه گاردین، با عنوان«استفاده روسیه از تسلیحات قاچاق شده توسط ایران از عراق علیه اوکراین» مدعی این موضوع شده بود.

*🔴هیچ گونه تغییری در مصوبه شورای عالی کار صورت نگرفته است*

♦️علی خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار : هیچ گونه تغییری در مصوبه شورای عالی کار برای دستمزد تعیین شده سال ۱۴۰۱ صورت نگرفته است و همه کارفرمایان مکلف به اجرای این مصوبه هستند.

*🔴حمله گسترده سایبری به عربستان*

♦️حمله گسترده سایبری به وبگاه‌ها و سایت‌های دولتی عربستان سعودی، بسیاری از آنها را از دسترس خارج کرده است.
♦️سایت مربوط به شرکت هواپیمایی عربستان و وزارت نفت و انرژی این کشور، ازجمله سایت‌هایی هستند که از دسترس خارج شده‌اند.
♦️برخی رسانه‌ها به نقل از عاملان این حمله سایبری گزارش دادند که عملیات سایبری مذکور با نام عملیات شهید «ابو فضل طومر» علیه وزارت نفت و شرکت هواپیمایی عربستان انجام گرفته است.
♦️مجریان این حمله سایبری تاکید کردند به حرمت ماه مبارک رمضان سیستم‌های اپراتوری داخلی پالایشگاه‌ها را متوقف نکرده‌ایم، اما با این اقدام خواهان پایان جنگ بی‌حاصل علیه یمن و توقف چاپ و انتشار کتابهای تکفیری توسط عربستان هستیم که به اقصی نقاط جهان ارسال می‌شوند.

*🔴 «سید حسن نصرالله» امشب سخنرانی می‌کند*

♦️«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان امشب و در جریان برگزاری مراسم شب قدر اقدام به ایراد سخنرانی می‌کند.

*🔴یمن: درصورت نابودی آتش‌بس، ریاض و ابوظبی منتظر پاسخ‌های دردناک باشند*

♦️سخنگوی انصارالله یمن هشدار داده پاسخ صنعاء به از دست‌رفتن فرصت آتش‌بس، پاسخی شدیداً دردناک ار ریاض تا ابوظبی خواهد بود و نیروهای مسلح یمن آماده ایستادگی و مقابله با هر دشمنی از سوی ائتلاف سعودی هستند.

*✈️بسته‌شدن آسمان ترکیه بر روی هواپیما‌های روسیه*

♦️وزیر خارجه ترکیه از بسته‌شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای نظامی و غیرنظامی روسیه که به سوریه نیرو می‌فرستند خبر داد.

*🌹سردار آبسالان: فرزندم آرزوی شهادت داشت*

♦️پدر شهید «محمود آبسالان»:فرزندم آرزوی شهادت داشت و در نهایت مزد تلاش‌های خود را گرفت و در بهترین زمان یعنی شب قدر و سالروز شهادت امام علی(ع) به شهادت رسید.

♦️شهادت فرزندم ما را در مسیر پاسداری از نظام و انقلاب و مقابله با اشرار و معاندین استوارتر می‌کند.

*🔴 دیوان محاسبات ۱۸۱۶ گزارش تخلف دولت قبل را به دادسرا ارجاع داد*

♦️دادستان دیوان محاسبات کل کشور از هزار و ۸۱۶ فقره گزارش تخلف در بخش‌های فنی و حسابرسی دیوان، گزارش مردمی و مراجع رسمی با توجه به تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: این تخلفات برای رسیدگی به شعب دادسرا ارجاع شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کل ارز باید در بین مردم تقسیم شود.

کل ارز و ریال حاصله باید بین مردم تقسیم شود، خود آنها بتوانند مدیرت کنند و دارو یا غذا بخرند. این همان چیزی است که خدا ورسول عمل می کردند. وحضرت علی ع هم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *