خانه / جشنواره / دفتر ایت الله سیستانی نظری ندارد؟

دفتر ایت الله سیستانی نظری ندارد؟

واردات آبجو در عراق آزاد شد
وزارت برنامه ریزی عراق مجوز واردات ۱۲ نوع مواد غذایی و خوراکی را صادر کرد؛ فهرستی که برخی اقلام آن مانند آبجو در رسانه ها و شبکه های اجتماعی عراق واکنش هایی را برانگیخته است.

پرچم عراق
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فهرست کالاهایی که واردات آن با این مجوز و بر اساس مصوبه شماره ۷۲ شورای نخست وزیری عراق آزاد شده است شامل ۱-آبجو ۲-انواع نوشیدنی های گازدار ۳-آبمیوه ها ۴-نوشیدنی های انرژی زا ۵-آب معدنی ۶-لبنیات پاستوریزه ۷-چیپس ذرت و سیب زمینی ۸-بستنی ۹-نمک طعام ۱۰- ماکارونی و رشته ۱۱- تخم مرغ و ۱۲- مرغ زنده و نیز پاک شده است.

انتشار این فهرست با تاکید بر مجوز واردات آبجو در صدر لیست کالاها با واکنش هایی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی عراقی همراه شده است.

دولت عراق پیش تر اعلام کرده بود که مجوز واردات مواد غذایی برای رفع معضل افزایش قیمت ها و موقتا به مدت دو ماه از تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۲ (از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) معتبر است.

کد خبر

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کشتی های مجاز باید حامل دانشجویان باشند

According to Yemen, only ships carrying at least ten American student fighters are allowed to pass to Gaza

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *