خانه / غزنه تا غزه / عراق از دست رفت

عراق از دست رفت

*متاسفانه اخبار خوشایندی از عراق به گوش نمی رسد* . اطلاعاتی که چند روز پیش سردار قاآنی به گروه های عراقی تحویل داد بسیار مهم و حساس اند . مثلث شر و فتنه یعنی سرویس های اطلاعاتی آمریکا – امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی نقشه ای بسیار خطرناک طراحی کرده اند .

این نقشه چیزی نیست جز بازگشت عراق به سال ۲۰۱۴ . یعنی نفوذ وسیع در میان سیاسیون و نظامیان عراقی ( انجام شده ) و خیانت آنها و احیای مجدد گروه های تروریستی ، جنگ و ناامنی ، حملات خونبار تروریستی و تصرف شهرها و استان های عراق .

آمریکا شدیدا تلاش دارد تا باقی مانده های داعش را از سوریه به عراق منتقل کند و انتقال ۵۰۰۰ تروریست داعشی از زندان صناعه حسکه با واسطه گذرگاه مرزی یعربیه به عراق بخشی از این پازل بود . البته از ابتدای ورود جوبایدن به کاخ سفید طرح احیای داعش و انتقال این عناصر از سوریه به عراق و افغانستان در دستور کار است . از طرفی نفوذ و خیانت در سیاسیون عراقی به بالاترین سطح خود رسیده و مصطفی الکاظمی در تلاش است تا ۸۰۰۰ تروریست زندان های عراق را عفو کند ! محمد الحبوسی هم می خواهد با تجهیز و مسلح کردن برخی اقوام و مناطق بدنام نقش خود را ایفا کند .
**************
از سویی مناقشات پارلمانی و تسهیم قدرت در بین سیاستمداران واحزاب و جناح های وابسته به جریانات داخلی و خارجی که با سردمداری دولت‌های پیشین هدایت می‌شود من جمله خودکامگی های جریان مقتدی صدر و فواصل و شکافها با مرجعیت شیعه که عدم اتحاد به رهبری جریانی واحد را فاقد است موجب این بهم ریختگی و نابسامانی شده است که سلطه استکبار از آن دامنه سود جسته و اوضاع را متشنج کرده است واینکه
اخیرا گروه تروریستی ۱۰۰۰ نفره اشباح الصحرا ( جنگجویان عشایر عراق ) که سال هاست در پایگاه عین الاسد آموزش هایی را می گذرانند ، با حمایت حلبوسی در بغداد و نزدیک برخی مقرهای سیاسی خاص مستقر شده است . آنطور که مشخص است اینبار تروریست ها قصد دارند مستقیما بغداد را هدف قرار دهند .

متاسفانه تعویق اخراج نظامیان آمریکایی از عراق منجر به سوءاستفاده و نفوذ سنگین دستگاه های اطلاعاتی دشمن در سیاسیون و نظامیان عراقی و طراحی برنامه های تروریستی و ناامن ساز شد . قطعا اهداف این طرح مانند همیشه قطع ارتباط ایران با مدیترانه ، ایجاد ناامنی و محاصره استراتژیک مرزهای غربی ایران ، خلع سلاح و انحلال حشدالشعبی ، تعویق و لغو خروج نظامیان آمریکایی از عراق و نهایتا عادی سازی روابط همسایه غربی با رژیم صهیونیستی است !

باید به شدت از مستشاران ایرانی حاضر در بغداد مراقبت کرد تا مبادا آنها قربانی اهداف تاکتیکی این نقشه شوم شوند . لزوم اتحاد مردم عراق و حمایت بسیج مردمی این کشور از همیشه بیشتر است .

شهید سلیمانی :میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانید .
! .🇮🇷 لطفاً مطالب، در گروه های دیگر جهت روشنگری و بصیرت افزایی به اشتراک گذارید .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *