خانه / غزنه تا غزه / مبارزه با اسلام‌هراسی

مبارزه با اسلام‌هراسی

کانادا برای مبارزه با اسلام‌هراسی نماینده ویژه تعیین می‌کند

شفقناافغانستان- «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا اظهار کرد که دولتش با جوامع مسلمان برای تعیین نماینده ویژه مبارزه با اسلام هراسی همکاری می کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقناافغانستان به نقل از آناتولی، در بیانیه صادره از نخست وزیری کانادا، دیروز(شنبه) به مناسبت روز ملی یادبود حمله به مسجد کبک در این کشور آمده است: «امروز در پنجمین سالگرد این تراژدی، یاد شش کشته و ۱۹ زخمی در حمله تروریستی به مرکز فرهنگی اسلامی در کبک را گرامی می داریم».

ترودو در این بیانیه ضمن اشاره به تلاشهای کانادا برای حمایت از حقوق بشر، آزادی بیان و عقیده و محکوم کردن اسلام هراسی و تبعیض و نژادپرستی در جامعه افزود:« ما برای کمک به بازماندگان جنایت های مرتکب شده یک صندوق حمایت ملی ایجاد خواهیم کرد و با یک برنامه اقدام ملی جهت گسترش فعالیت مداوم خود برای مبارزه با نژادپرستی به تجدید و تقویت استراتژی ضد نژادپرستی خود در سال ۲۰۲۲ متعهد می شویم».

در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۷ یک فرد مسلح به مسجدی در یک محله مسکونی در کبک کانادا حمله کرد و به سمت نمازگزاران تیراندازی کرد.

خبر را در آناتولی ببینید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *