خانه / جشنواره / دریافت تسهیلات تا ظهر فردا

دریافت تسهیلات تا ظهر فردا

انتشار بخشنامه داخلی بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تا ظهر فردا

وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیران عامل بانک‌ها خواست که تا فردا ظهر بخشنامه داخلی خود را درباره ارائه تسهیلات خرد بدون ضامن در سایت بانک متبوع خود منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ​ گردهمایی سراسری مدیران شبکه بانکی کشور (بانک‌های دولتی و نیمه دولتی) با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد.
در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران عامل بانک‌ها در برخی از استان‌های کشور بر گزار شد در ابتدا آقای هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت ضمن ارائه گزارش عملکرد از بانک متبوع خود تاکید کرد برای ارائه تسهیلات خود بانک‌ها باید به جای استفاده از سیستم وثیقه گذاری از طریق اعتبار سنجی اقدام کنند.
همچنین در این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:​ باید تلاش کنیم با حفظ حداکثر هماهنگی و هم گرایی در شبکه بانکی به سمت ابتکارات سیاستی، ابزار‌های جدید، ​ فرایند‌های نوین، ​ ساز و کار‌های اصلاح شده و در نهایت خروجی‌هایی حرکت کنیم که برای سیاست گذار و برای خدمت گیران شبکه بانکی و همچنین ما و شما به عنوان دست اندرکاران نظام بانکی کشور رضایت بخش باشد.
آقای خاندوزی با بیان اینکه هر آنچه که در گذشته به عنوان نقاط قوت نظام بانکی وجود دارد باید با قدرت دنبال شود، افزود: هر آن چه هم که به عنوان نقاط ضعف عملکرد نظام بانکی در گذشته وجود داشته است باید به سرعت اصلاح شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از گام‌های تحول نظام بانکی توجه ویژه به ارائه تسهیلات خرد به صورت سهل و ساده است، ​ گفت:​ وقتی با مشتریان خوش حسابی مواجه هستیم باید بتوانیم به ساده‌ترین روش نیاز مالی آن‌ها را برطرف نماییم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به همه مدیران عامل شبکه بانکی کشور افزود:​ از همه می‌خواهم که تا فردا ظهر (یکشنبه ۱۰ بهمن) بخشنامه داخلی خود را درباره ارائه تسهیلات خرد بدون ضامن در سایت‌های بانکی خود به اطلاع مردم برسانند و در کنار بخشنامه یا در دل آن شیوه نظارت یا اعتراض به عملکرد شعب را درج کنند.
آقای خاندوزی گفت: توقع ما این است که به مراجعات و شکایات مردمی ظرف ۴۸ ساعت پاسخ دهید به نحوی که منجر به حل مسئله شود.
وی همچنین از مدیران عامل بانک‌ها خواست که اگر از سوی روسای شعب اهمالی در این زمینه صورت گرفت در تعقیب آنان درنگ یا تعلل نکنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان افزود: مدیران عامل بانک‌ها حتما منابعی را برای ارائه تسهیلات خرد بدون ضامن برای مردم در نظر بگیرند و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *