خانه / جشنواره / اجازه را دهد میزبان تماشاگران خواهیم بود

اجازه را دهد میزبان تماشاگران خواهیم بود

دکتر کلهر: وزارت ورزش و جوانان همچون بازی تیم ملی مقابل عراق تلاش خود را برای ورود ورزشکاران به استادیوم انجام می‌‌دهد

دکتر کلهر: وزارت ورزش و جوانان همچون بازی تیم ملی مقابل عراق تلاش  خود را برای ورود ورزشکاران به استادیوم انجام می‌‌دهد

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که بازی مقابل امارات با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران در استادیوم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در واکنش به خبر منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌ها مبنی براینکه بازی تیم ملی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا در صورتی که امکان برگزاری بازی با حداقل تماشاگران وجود داشته باسد، این بازی نیز با تماشاگران برگزار شود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بازی با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران در استادیوم و بالطبع یک برد شیرین دیگر از سوی تیم ملی ایران باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: همانطور که برای بازی تیم ملی مقابل عراق وزارت ورزش و جوانان شرایط ورود هواداران و بالطبع بانوان به ورزشگاه را فراهم کرد در بازی مقابل امارات نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و درصورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را دهد میزبان تماشاگران خواهیم بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *