خانه / غزنه تا غزه / بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی

بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی

در بیست‌ و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار صورت گرفت
بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران
در سومین روز از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران، میزبان رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، دکتر محمد اسلامی در جریان بازدید از بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، با حضور در غرفه فاوای شهرداری تهران با ابعاد و پروژه‌های برنامه تهران هوشمند آشنا شد و حرکت شهرداری تهران در زمینه دستیابی به اهداف شهر هوشمند را قابل‌توجه دانست.
رئیس سازمان انرژی اتمی در این بازدید در جریان آخرین دستاوردهای سازمان فاوای شهرداری تهران قرار گرفت و از راه‌اندازی سامانه «باهم» برای ثبت ، ارزیابی و هدایت طرح‌های فناورانه و نوآورانه به عنوان اقدامی تاثیرگذار در جلب مشارکت شهروندان یاد کرد.

حضور سازمان فاوای شهرداری تهران در بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری، سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و سومین نمایشگاه تستا در جمع بازیگران مطرح زیست بوم فناوری و نوآوری حاضر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از تاریخ ۲۳ آذرماه جاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و سازمان فاوا به نمایندگی از شهرداری تهران با حضور در این رویداد، بستر ارتباط با متخصصان و فعالان این عرصه را برای طرح نیاز‌های فناورانه شهری و دریافت نظرات متخصصان، فراهم می‌کند.
این نمایشگاه هر ساله از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناورى در هفته پژوهش و فناورى با هدف ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری برگزار می‌شود و نقش موثری در تحکیم و سیستمی کردن روابط بین کنشگران و در نهایت تجاری‌سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی، بر عهده دارد.
گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، فرصت مناسبی برای مذاکره و تعامل با هدف ارایه نیازهای فناورانه شهرداری تهران است و به عنوان یکی از ابزارهای مهم و دارای اثربخشی بالا برای برقراری ارتباط و تعامل بین پارک‌های علم و فناوری، مراکز علمی و دانشگاهی، پژوهشگاه‌ها و مراکز فناوری سراسر کشور شناخته می‌شود.
بیست‌‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و سومین نمایشگاه تستا از ۲۳ الی ۲۶ آذرماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ برگزار می‌شود و سازمان فاوای شهرداری تهران در کنار شرکت‌ها و نهادهای مهم دولتی در غرفه شماره ۴ واقع در سالن شماره ۷ حضور دارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

چرا به قدس برویم

لماذا الذهاب إلى القدس؟ القدس هی القبله الأولى للمسلمین. وصلى هناک جمیع الأنبیاء. کما یجب على إسرائیل ألا تمنع الصلاه لأن أقسى الناس عند الله هو الذی یعرقل المسجد. ویجب إزالته. ولذلک فإن خطتنا هی أن یجتمع جمیع شعوب العالم فی بعلبک وبعد زیاره خوله بنت الحسین (ع) التوجه إلى القدس، وهی لا تبعد سوى ربع میل بالسیاره. ولکن لکی لا یلتمس العدو الصهیونی عذراً، سنسیر بلا معدات، وحتى بلا سلاح، وبلا مال، وسنذهب للحج، ووعدنا أن نزور بعلبک خلال ساعه واحده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *