خانه / جشنواره / اروپا

اروپا

📌 *تمام اروپا در تیررس موشکهای ایران*

🔹‏ایران موتور یک ماهواره بر سوخت جامد با تراست ۶۶ تن و بدنه کامپوزیتی با نازل متحرک تست کرده است که این یعنی‌ ایران موشک‌های دست کم intermediate range با سوخت جامد در اختیار خواهد داشت، اگر موشک را صرفا دو مرحله‌ای در نظر بگیریم. در واقع با موفقیت این تست، ایران توان ساخت انبوهی ‏از موشک‌های با برد بیش از ۵۵۰۰ کیلومتر و از همه مهم تر با قیمت ارزان برای زدن تمامی پایگاه‌های آمریکا در نقطه به نقطه اروپا را دارد. در واقع، ایران به موشک‌های دوربرد تاکتیکی دست پیدا کرده است که گام بسیار مهمی‌ است!
🔹‏منظور از تاکتیکی بودن، یعنی‌ موشکی در ابعاد یک متر در ۱۴ یا ۱۵ متر، امکان تحرک بالا، پرتاب سریع موشک از هر نقطه از ایران، و همچنین امکان ساخت در تیراژ بالا است.
🔹‏قطر این موشک به نظر می‌رسد که در حدود کمی‌ بیش از یک متر باشد که در مقایسه با قطر موشک سوخت جامد سجیل ۱.۲۵ متر با طولی تقریبا ۱۸ متر است.
🔹‏نکته بسیار مهم در این “ماهواره بر” بدنه کامپوزیت بودن است که امکان حمل سر جنگی بسیار قوی تری تا یک تن RDX و شاید حتی بیشتر را در برد ۶۰۰۰ کیلومتری به ایران می‌‌دهد که برای زدن جزیره دیگو گارسیا بسیار مناسب خواهد بود.
🔹‏همین موشک دو مرحله‌ای کامپوزیتی با کلاهک هسته‌ای رویایی و کابوسی برای تمامی دشمنان ایران خواهد بود.
https://chat.whatsapp.com/GAspvTBhJkA62pxORKQ517

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *