خانه / غزنه تا غزه / یکشنبه های روابط عمومی

یکشنبه های روابط عمومی

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در یکشنبه های روابط عمومی :

 

شناسایی ظرفیت های خبری محلات تقویت کننده ارتباط دو سویه مدیریت شهری و مردم است

 

معتمدین و مدیران محلات، نخبگان، هنرمندان و ظرفیت های موجود اطلاع رسانی در سراهای محلات، راه های موثر برای ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان و انعکاس اخبار و اطلاعات هستند که می توان بیش از پیش از آنان بهره مند شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، عباس غلامرضا زاده سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در دور دوم سلسله نشست های “یکشنبه های روابط عمومی” که با حضور محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه و مدیران این معاونت و روسای ادارات تابعه و کارشناسان روابط عمومی منطقه برگزار شد، ضمن اشاره به این مطلب که روابط عمومی در حوزه های مختلف و عرصه های متنوع خدمت در شهرداری حضور دارد، بیان داشت: انعکاس صحیح اخبار فعالیت ها از سویی سبب ایجاد انسجام در درون سازمان است و از سویی دیگر سبب دلگرمی شهروندان و مانع از سیاه نمایی و انتشار اخبار نادرست و شایعه پراکنی ها می شود.

 

وی گفت: روابط عمومی حوزه پر تجربه و پرتلاشی است و کار و تلاش در این‌ حوزه تمامی ندارد و باید در اطلاع رسانی ها شهرداری منطقه یک را به عنوان شهرداری شمیران ببینیم.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و شفاف رویدادهای مدیریت شهری را در یکشنبه های روابط عمومی، تعقیب می کنیم که با شناسایی دغدغه های حوزه های مختلف خدمات رسانی و ارتقای تعاملات دوسویه می توان به این مهم نزدیک شد.

 

پارسیان در ادامه این نشست به تشریح بسترهای اطلاع رسانی در منطقه یک پرداخت و گفت: مرجع اصلی تمامی اخبار و اطلاع رسانی ها،  پرتال شهرداری منطقه یک است که مدیریت محتوایی آن در اختیار روابط عمومی است.

 

او افزود: اینستاگرام، کانال تلگرام، آپارات، مجله چندرسانه ای وقایع شمیران، تلویزیون های اطلاع رسانی ساختمان مرکزی، پرتال شهرداری تهران و مرکز ارتباطات، سایت، کانال خبری و اینستاگرام شهر از دیگر بسترهایی است که روابط عمومی منطقه در انعکاس اخبار از آن ها بهره می گیرد و در کنار همه این ها ارتباط با ۱۰۰ خبرنگار و ادمین های پایگاه های خبری زمینه انعکاس اخبار و اقدامات مدیریت شهری شمال تهران و اطلاع رسانی به شهروندان را فراهم می کنند که البته همه این بسترها نیاز به محتوای خبری درست، به موقع و فاخر دارند.

 

گفتنی است روسا و رابطین خبری ادارات فرهنگی، بانوان، سلامت، ورزش، آموزش‌های شهروندی، ستاره شناسی، شهربانو، خدمات اجتماعی و… این معاونت نیز در این نشست موضوعات مدنظر خود را در زمینه اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات، مطرح و پیرامون انعکاس به موقع اخبار با کیفیت با کارشناسان واحد رسانه روابط عمومی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *