خانه / غزنه تا غزه / هیات امنای خانه کتاب

هیات امنای خانه کتاب

در احکامی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اعضای هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه اعضای هیات امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران را منصوب کرد.
اعضای هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اعضای جدید این موسسه آمده است:

«نظر به مراتب علمی و سوابق ارزشمند فرهنگی جناب­عالی، به استناد ماده ۱۰ اساسنامه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «عضو هیأت امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می ­شوید.

امید است در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی با حضور موثر و فعال، به رشد فرهنگی جامعه در مسیر شکوفایی استعدادها و گسترش معنویت و دانش یاری رسانید و با بهره­ گرفتن از توان و ظرفیت داخل و بیرون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

ضرروت دارد هیئت امنا به عنوان رکن سیاست­گذاری موسسه با اتخاذ سیاست­‌هایی در احیاء و تسهیل­‌گری نشر حرفه ­ای و کتاب، تحول اقتصاد فرهنگ در چارچوب مأموریت­‌ها، آراستن و تجهیز مؤسسه به فن­آوری نو و نوآورانه، چابک ­سازی اداری و تشکیلاتی کوشا باشد. همچنین انتظار می­‌رود با در پیش گرفتن رفتار همدلانه با اهالی فرهنگ و ادبیات، موسسه‌­ای درخور برای تبدیل ایده ‌ها به حقیقت بنا شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و حضور موثر و راهگشای تان و همکاری سایر اعضای محترم هیأت امنا، تحقق این اهداف به گونه­‌ای مطلوب فراهم شود. ان­شاءالله»

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *