خانه / غزنه تا غزه / هنرپیشه باحجاب

هنرپیشه باحجاب

روایت یکی از خبرنگاران در وبلاگ خود درباره از حضور سحر احمدپور با حجاب چادر در جشنواره فیلم فجر نوشت:

تا روی صندلی جاگیر شدم دیدم عوامل فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» روی صحنه آمده اند. دختری چادری نظرم را جلب کرد. صدای خنده تمسخر آمیز چند نفر که پشت سرم نشسته بودند، نظرم را جلب کرد. می گفتن: فیلمی که بازیگرش چادری باشه معلومه که خودش چی از آب درمیاد!
وقتی سالن را ترک می کردم، هنوز اشک هایشان را پاک نکرده بودند…

«سحر احمدپور» بازیگر جوان سینمای ایران با فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به جامعه سینمایی معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر وارد هنر سینما شده است و امیدواریم که همچنان حجاب برترش را حفظ کند.
علی جلیلوند، کارگردان فیلم در نشست خبری، چند بار از او تشکر و عذرخواهی کرد و گفت که احمدپور سختی های زیادی در روند تولید فیلم کشیده است.
«سحر احمدپور» می توانست مثل همه بازیگران رنگ به رنگ در کاخ جشنواره در کنار برج میلاد مانتویی کوتاه را با رژ لبی جیغ، بیامیزد و احیانا در محیط باز کاخ هم سیگاری بکشد و دل ها را ببرد. اما دلبری او با پوشش موقر و نجیبان اش برای همه کسانی که دلشان مریض نبود، در سراسر کشورماندگارشد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

راه قدس باز شد بیا تا برویم

ومع هجمات حزب الله والقسام، فُتحت الطریق إلى القدس أمام الناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *