خانه / جشنواره / هزینه کنسرت ها به فقرا داده شود

هزینه کنسرت ها به فقرا داده شود

🔴اگر به اصطلاح روشنفکری از شما پرسید چرا این‌قدر برای #اربعین و امام‌حسین”ع” هزینه میکنید چرا به فقرا کمک نمیکنین؟ این پاسخ رو حتما تو آستین داشته باشید

 

🔴سالانه پیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خرج هزینه‌ی #کنسرت‌ها می‌شود که فقرا اجازه‌ی ورود به کنسرت را ندارند زیرا که توان مالی، شرط ورود به کنسرت است.

چرا این هزینه را به فقرا نمی‌دهید؟

 

🔵سالانه ۱۰ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد تومان لوازم آرایشی خریداری می‌شود و ایران هفدمین کشور مصرف کننده‌ی #لوازم‌آرایشی در جهان است چرا این پول را خرج فقرا نمی‌کنید ؟!

۱۰ تریلیون پول کمی نیست!!!

 

🔴ایرانیان در سال ۳۲۵۰ میلیارد صرف خرید سیگار می‌کنند و تنها درمان به خاطر مصرف سیگار ۷۲۰۰ میلیارد تومان هزینه برای بیماران سیگاری به همراه داشته است، چرا این هزینه را صرف فقرا نمی‌کنید؟!

 

🔵 ۲میلیون ایرانی در سال به ترکیه🤮 می‌روند و ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند آیا بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهند؟!

 

*🔴 بیش از ۲۸۰ هزار ایرانی در سال به امارات می‌روند و پیش از ۵۰۰ میلیارد هزینه‌ی سفر ایرانیان می‌شود بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهید.

 

🔵 بیش از ۸۰ هزار ایرانی در سال به تایلند🤮 می‌روند و پیش از ۴۰۰ میلیارد هزینه‌ی سفر به تایلند ایرانیان است، بهتر نیست این هزینه را به فقرا داد؟؟؟

 

🔴 بیش از ۷۲ هزار ایرانی در سال به مالزی می‌روند و هزینه‌ی سفر ایرانیان حدود ۳۶۰ میلیارد تومان است بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهند؟؟؟؟

 

🚫 سوال!

✅چرا فقط نزدیک محرم و اربعین، فقرا و نیازمندان برای عده‌ای دین‌ستیز مهم می‌شوند؟؟

چرا در هنگام سفر به تایلند و آنتالیا فقرا و نیازمندان مهم نیستند؟

 

✍️بیداری ملت

@bidariymelat

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *