خانه / جشنواره / آماده باش ستاد مدیریت بحران

آماده باش ستاد مدیریت بحران

۲۵ اسفند, ۱۳۹۹ ۰۷:۳۵ ب.ظ      کد خبر ۱۵۴۲۳

آماده باش ستاد مدیریت بحران شمال تهران در آخرین سه شنبه سال

مدیریت بحران شهرداری منطقه یک در ستاد مرکزی، نواحی دهگانه، محلات شمال تهران و سازمان های تخصصی و عملیاتی برای جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و واکنش سریع، در آخرین سه شنبه سال و مراسم چهارشنبه سوری آماده باش می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک, کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جلسه فرماندهی حادثه، سه شنبه ٢۶ اسفند ماه در پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه (ازگل) از ساعت ١٧ تا پایان آماده باش با هدف نظارت و هدایت بر حوادث با حضور اعضای تخصصی و عمومی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه از جمله نمایندگان سرکلانتری یکم فاتب، پلیس راهور منطقه، منطقه ۳ سازمان آتش نشانی،  اورژانس شمال تهران، ادارات آب، برق، گاز،  هلال احمر و نواحی دهگانه تشکیل می شود.

او افزود: تیم های عملیاتی اطفاء حریق و اورژانس سیار در محل های پر جمعیت و خطر ساز منطقه مستقر می شوند و مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز اقدامات  لازم را جهت کمک رسانی به مصدومین احتمالی انجام می دهند.

فاتحی منش تصریح کرد: آموزش های مجازی به شهروندان نیز توسط سراهای محلات در شبکه های اجتماعی در خصوص خطرات آتش و راهکارهایی برای مراقبت بیشتر والدین از فرزندانشان در حال انجام است.

دبیر ستاد مدیریت بحران با اشاره به نقش اطلاع رسانی در کاهش خطرات و حوادث گفت: پیام های اطلاع رسانی  در قالب بنر و پوستر نیز برای هوشیاری بیشتر شهروندان در سطح منطقه یک در حال نصب است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *