خانه / جشنواره / حصارهای کارگاهی شمال تهران رنگ آمیزی می شوند

حصارهای کارگاهی شمال تهران رنگ آمیزی می شوند

با هدف استفاده بهینه از فضاهای شهری در جهت زیباسازی بصری و خوانش، تلطیف و روح بخشیدن به معابر شهری ، حصار کارگاه های ساختمانی شمال تهران رنگ آمیزی می شوند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، رضا عبدالملکی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با تاکید بر لزوم زیباسازی شهر ، ساماندهی و رنگ آمیزی حصار کارگاه های ساختمانی را در دستور کار اداره زیباسازی منطقه قرار داد و اظهار داشت:. با توجه به شعار شهرداری تهران و منطقه یک  مبنی بر” تهران شهری برای همه ” و   ” شمیران نگین تهران ”   نماهای حصار های کارگاهی شمال تهران رنگ آمیزی می شوند.

وی گفت: در راستای این امر با هماهنگی لازم با مالکین و اخذ موافقت مشارالیهان در خصوص  اجرای نقاشی دیواری و زیباسازی شهر، تا کنون ۵ مورد نمای کارگاه های ساختمانی به صورت نمونه انجام شده و مابقی نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

شایان ذکر است بر روی این حصار ها در کنار رنگ آمیزی شاد و روحبخش ، طرح ” شمیران نگین تهران ”  و  ” تهران شهری برای همه ”  نقش بسته است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *