خانه / غزنه تا غزه / جشنواره ملی تئاتر سنگر برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره ملی تئاتر سنگر برگزیدگان خود را شناخت

نخستین جشنواره ملی تئاتر سنگر برگزیدگان خود را شناخت.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر سنگر با حضور مسئولین لشکری و کشوری و اعلام برگزیدگان در سالن مهر حوزه هنری به کار خود خاتمه داد.

در نخستین جشنواره ملی تئاتر سنگر که به همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به ریاست سرهنگ محمود سزاوار و دبیری ایرج افشاری اصل برگزار شد،  86 گروه از گروه‌های تئاتر نیروهای مسلح سراسر کشور در سه مرحله استانی و منطقه‌ای و کشوری با هم به رقابت پرداختند.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از چهار خانواده‌ی معظم شهدای نیروهای مسلح، از چهار پیشکسوت تئاتر نیروهای مسلح محمد حمزه‌زاده، مجید اشتیاقی، مرتضی وکیلیان و محسن سلیمانی فارسانی تجلیل به عمل آمد.

همچنین از مدیران هنری نیروهای مسلح بابک شهریاری، سیامک موحدی، مسعود ملکوتی‌نیا و غلامرضا جمالی به پاس خدمات و همکاری‌هایشان در برگزاری جشنواره تقدیر به‌عمل آمد.

لازم به ذکر است داوری مرحله‌ی کشوری را حسین مسافر آستانه، فرهاد قائمیان و محسن سلیمانی فارسانی به عهده داشتند که در پایان آراء هیئت داوران قرائت شد و هنرمندان برگزیده به شکل آنلاین و همزمان در استان‌های خود جوایز خود را دریافت کردند.

هیئت داوران ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی گروه‌های شرکت‌کننده در نخستین جشنواره ملی تئاتر سنگر و با امید به موفقیت‌های روزافزون همه‌ی هنرمندان فرهیخته، آراء خود را به شرح زیر اعلام نمود.

الف) بخش خیابانی

هئیت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از نمایش «کات» به کارگردانی آقای رامین کارگر از یگان ویژه اردبیل تقدیر بعمل ‌آورد.

هئیت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه‌ی نقدی از نمایش «مستر دیفال» به کارگردانی آقایان کرمخدا امیری و غلامرضا مرادی از قرارگاه منطقه نجف اشرف کرمانشاه تقدیر بعمل ‌آورد.

ب) بخش صحنه‌ای

طراحی لباس:

هئیت داوران تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی طراحی لباس را اهداء نمود به سرکار خانم شیرین حبیبیان برای نمایش گره آخر از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملایر.

طراحی صحنه:

هئیت داوران با اهداء لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی تقدیر نمود از طراح صحنه‌ی نمایش «تپه‌ی بهشتی» جناب آقای طه حسین‌زاده از تیپ مردم‌پایه حضرت جوادالائمه از خراسان شمالی.

هئیت داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی اهداء نمود به طراح صحنه‌ی نمایش «بغض شیرین» به سرکار خانم زهرا میرزایی از پایگاه هوایی شهید دوران فارس.

بازیگری زن:

هئیت داوران با اهداء لوح تقدیر از سرکار خانم شیرین حبیبیان برای بازی در نمایش «گره آخر» از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملایر تقدیر نمود.

هئیت داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار به همراه جایزه‌ی نقدی اهداء نمود به سرکار خانم زهرا راعی برای بازی در نمایش «بغض شیرین» از پایگاه هوایی شهید دوران فارس.

بازیگری مرد:

هئیت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از آقایان الیاس شمس‌آبادی برای بازی در نمایش «آن سه نفر» از پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر و رضا خروجیان برای بازی در نمایش «خاک بکر» از یگان ویژه‌ی آذربایجانغربی تقدیر بعمل آورد.

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی اهداء شد به بازیگر نمایش «خاک بکر» از معاونت اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی استان اصفهان، جناب آقای علی عابدی.

کارگردانی:

هئیت داوران ضمن سپاس از همه‌ی کارگردانان حاضر در جشنواره، با اهداء دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه‌ی نقدی از آقای علی علی‌محمدی برای کارگردانی نمایش «خاک بکر» از معاونت اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی استان اصفهان تقدیر بعمل ‌آورد.

اثر برگزیده:

هئیت داوران پس از بررسی نهایی تمامی آثار رسیده به نخستین جشنواره ملی تئاتر سنگر، با اهداء دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه جایزه‌ی نقدی از نمایش «خلیل» به کارگردانی میلاد جباری مولانا از فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا از استان تهران تقدیر بعمل ‌آورد.

با رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر سنگر آئین اختتامیه به اتمام رسید.

 

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *