خانه / اسلم قزوینی / سرویس سیاسیدبیرکل مجمع مجالس آسیایی:

سرویس سیاسیدبیرکل مجمع مجالس آسیایی:

همه ملت‌های جهان آرامش و امنیت خود را مدیون مجاهدت های سردار سلیمانی هستند

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: نه تنها کشور های منطقه، بلکه همۀ ملت های جهان، آرامش و امنیت امروز خود را مدیون مجاهدت های این سردار عزیز در مبارزه با گروهک های وحشی تروریستی هستند.

محمدرضا مجیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد رضا مجیدی دبیرکل مجمع مجالس آسیایی طی پیامی نسبت به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد به دستور ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و تاکید کرد: همۀ ملت های جهان آرامش و امنیت خود را مدیون مجاهدت های این سردار عزیز در مبارزه با گروهک های وحشی تروریستی هستند.  

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«من المؤمنین رجال صَدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبَه و منهم من ینتظر و ما بَدلوا تبدیلا»

شهادت سرباز فداکار حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی قلوب ملت شهیدپرور ایران و همه حق طلبان و مجاهدان راه عزت و سربلندی ملتهای آزاده را جریحه ‌دار کرد.

فقدان این بزرگ مرد فداکار و برجسته، اگر چه برای آزادگان و مستضعفان عالم و همۀ آنان که او را از نزدیک می شناختند، حادثۀ غم انگیز و دردناکی است، اما زندگی و مرگ انسان هایی مانند او، حماسه ای است که ملتها را بیدار و ریشه های  انقلاب جهانی اسلام را محکم تر می کند. یقینا امروز نه تنها کشور های منطقه، بلکه همۀ ملت های جهان آرامش و امنیت خود را مدیون مجاهدت های این سردار عزیز در مبارزه با گروهک های وحشی تروریستی هستند.

 شهادت این فرمانده دلاور  که برای خود او سرانجامی سعادت بار و فوزی عظیم است را به محضر رهبر  فرزانه انقلاب اسلامی ، ملت بزرگ ایران، جبهه مقاومت و همه آزادگان جهان و به ویژه خانواده صبور آن بزرگ مرد تسلیت عرض می کنم. 
عاش سعیدا و مات شهیدا

محمد رضا مجیدی
دبیرکل مجمع مجالس آسیایی/

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سعيد نريمان

سعید نریمان

اندیشه ورزی باید مبتنی بر تئوریهای بومی باشد و الا مثل این است که با کلید همسایه می خواهیم درب خود را بگشائیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *