خانه / جشنواره / شهرداری اسلامی و سکولار چه فرقی دارند؟

شهرداری اسلامی و سکولار چه فرقی دارند؟

سکولار ها سعی دارند: بدنامی خودشان را بپوشانند. یکی از راهها ادعا میکنند: اسلامی و غیر اسلامی نداریم! تا به این وسیله ناتوانی ها، سرقت های علمی خود را پوشش دهند. اما واقعیت این است که اسلام یک سیستم است، با اجزا کاملا تعریف شده و معین، در همه زمینه ها. کسانی که سعی می کنند دست نوشته های خود را، با وحی الهی یکی بدانند! مشمول همان آیه  قران که فرموده: وای برکسانی که به دست خود کتاب می نویسند، و می گویند این از جانب خداست. سکولار ها نوشته های خود را همسنگ آیات خدا! و شاید برتر از ان هم می دانند. از نظر انها دین ضعف دارد، و نمی تواند در همه امور نظریه ای داشته باشد. اما همه امور را خدا آفریده! خودش هم می تواند برچسب راهنما برای انها بنویسد. چظور یک تولید کننده، راهنمای استفاده از محصوا، روش تحقیق و امثال را می نویسد، ولی خدا چنین کاری نمی کند؟ همه مخلوقات آفریده خدا هستند، و برای همه آنها دستورالعمل آمده است. یکی از این امور شهرداری هاست. شهردار سکولار، فقط برای دریافت حقوق بالاتر و نفوذ بیشتر فعالیت می کند. لذا اگر لازم باشد، یا تمام خلافکاران پنهانی همکاری می کند! تا درصدی از انها بگیرد. اختلاس و دزدی، پایه اصلی امور مالی شهرداری های بی خدا است. زیرا که شرکت ها برای سود آوری خود، مجبورند به شهردار باج بدهند. وظایف شهروندی خود را، موقعی انجام می دهد که بحرانی ایجاد شود. والا در شرایط معمول، به آن بی توجه است. یک نمونه آن، فضای سبز را در نظر بگیرید: هرچه درختان بی ثمر را در خیابان ها می کارد! زیرا با مردم دشمن است، و نمی خواهد کسی از ان سودی ببرد. در حالیکه شهرداری اسلامی، باید از این کار اجتناب کند. درختان میوه را در سراسر شهر بکارد. همانطور که حضرت علی ع، هزاران اصله نخل را پرورش داد، و صد ها حفاری چاه نمود. زیرا کاشتن درختان میوه، هم به فضای سبز کمک می کند، و هم اینکه مردم از ان بهره مند می شوند. چه بسا کسانی باشند که در طول تابستان، نتوانند میوه ای تهیه کنند. در تهران درختان توت فراروان است، یکی از نام های قدیم تهران توتستان بوده(فرحزاد طرشت). حداقل دو ماه در بهار مردم میتوانند: دهان تلخ خود را در مسیر کار و فعالیت، با چند دانه توت از سر درخت شیرین کنند. در برخی از پارکها و بوستان ها، درخت انار و سیب و انگور هم هست. طبق دستور اسلام، اگر کسی در خانه خود درختی داشته، که میوه های آن از دیوار بیرون زده باشد، رهگذران میتوانند از ان استفاده کنند. در حالیکه در شهرداری لائیک یا سکولار، هیچ نشانه ای از این نوعدوستی ها و: احساسات ظریف بشر دوستانه نیست. شش ماه اول سال را، مردم شهر ها میتوانند رایگان از همه میوه های فصل استفاده کنند. تکمیل این کار، استفاده از سبزیجات و صیفی جات، بجای چمن های پلاستیکی! یا بی خاصیت است. در هر پارک اگر بجای چمن، که آب فراوان لازم دارد، سبزیجات کاشته شده باشد. کارکنان پارک هم احساس مفید بودن خواهند کرد، چه رسد که به مردم و رهگذران. سبزیجات را کوتاه کنند(بجای چمن زنی) میتوانند: از ان برای پخت غذاهای فصل استفاده کند. اما تفکر ضد مردمی در شهرداری سکولار، با هرگونه نفع رساندن به مردم بیگانه است. لذا نه تنها کار مفیدی که به درد مردم بخورد انجام نمی دهد، بلکه بهای خدمات خود را چنان بالا می برد، تا مردم فقیر که توانایی ندارند، شهر را ترک کنند!(تنازع بقا) درصورتیکه می فرمایند: یدالله مع الجماعه، یعنی مردم را جمع کنید، تا خودشما راکمک کند. ولی اینها برای پراکنده کردن مردم کوشش می کنند! مانند کرونا که از ان برای خانه نشینی استفاده کردند.

What is the difference between Islamic and secular municipalities?

Secularists are trying to: cover up their notoriety. One way they claim: we do not have Islamic and non-Islamic! In this way, the disabilities cover their scientific thefts. But the fact is that Islam is a system, with well-defined and definite components, in all areas. Those who try to equate their manuscripts with divine revelation! Included in the same verse of the Qur’an which says: Woe to those who write books with their own hands, and say that this is from God. Secularists equate their writings with the verses of God! And maybe they know better than that. In their view, religion is weak, and it cannot have a theory in all matters. But all things are created by God! He can also write a help tag for them. How does a producer write a product usage guide, research method, and the like, but God does not? All creatures are created by God, and for all of them there are instructions. One of these is municipal affairs. The secular mayor works only to get higher salaries and more influence. So if necessary, or all the secret criminals will cooperate! To get a percentage of them. Embezzlement and theft are the mainstays of the finances of atheistic municipalities. Because companies have to pay a ransom to the mayor for their profitability. It performs its civic duties when a crisis arises. In ordinary circumstances, ignores it. Take green space as an example: planting fruitless trees in the streets! Because he is the enemy of the people, and he does not want anyone to benefit from it. The Islamic Municipality, on the other hand, should avoid this. Plant fruit trees all over the city. As Imam Ali (as) grew thousands of palm trees, and dug hundreds of wells. Because planting fruit trees helps both the green space and the people who benefit from it. There may be those who cannot produce fruit during the summer. Mulberry trees are abundant in Tehran; one of the old names of Tehran was Tutistan (Farahzad Tarasht). For at least two months in the spring, people can: Sweeten their bitter mouth on the way to work and activity with a few berries from the tree. In some parks and gardens, there are pomegranate trees, apples and grapes. According to Islamic law, if someone has a tree in their house, the fruits of which protrude from the wall, passers-by can use it. While in a secular or secular municipality, there is no sign of these altruisms and subtle humanitarian sentiments. For the first six months of the year, city dwellers can enjoy all the fruits of the season for free. Complete this by using vegetables and summer vegetables instead of plastic grass! Or is property less. In each park, if vegetables are planted instead of grass, which requires plenty of water. Park staff wills also feel useful, let alone people and passers-by. Cut vegetables (instead of grass) can: Use it to cook seasonal foods. But anti-popular thinking in a secular municipality is alien to any benefit to the people. Therefore, not only does it not do useful work that benefits the people, but it raises the price of its services so much that the poor people who are not able to leave the city! (Survival conflict) if they say: Allah with the community, that is, the people Collect, to help yourself. But they are trying to disperse the people! Like the corona they used to stay at home.

ما هو الفرق بین البلدیات الإسلامیه والعلمانیه؟

یحاول العلمانیون: التستر على سمعتهم السیئه. طریقه واحده یزعمون: لیس لدینا إسلامی أو غیر إسلامی! بهذه الطریقه ، تغطی الإعاقه سرقاتهم العلمیه. لکن الحقیقه هی أن الإسلام نظام ذو مکونات محدده ومحدده فی جمیع المجالات. أولئک الذین یحاولون مساواه مخطوطاتهم بالوحی الإلهی! وورد فی نفس آیه القرآن التی تقول: “ویل لمن یکتبون الکتب بأیدیهم ، ویقولون إن هذا من عند الله”. العلمانیون یساوون کتاباتهم بآیات الله! وربما یعرفون أفضل من ذلک. فی نظرهم ، الدین ضعیف ، ولا یمکن أن یکون له نظریه فی کل الأمور. لکن کل الأشیاء خلقها الله! یمکنه أیضًا کتابه علامه مساعده لهم. لماذا یکتب الصانع دلیل استخدام المنتج ، وطریقه البحث ، وما شابه ، ولکن الله لا یکتب؟ کل المخلوقات مخلوقه من الله ، ولکلها تعلیمات. واحده من هذه الشؤون البلدیه. یعمل العمده العلمانی فقط للحصول على رواتب أعلى ونفوذ أکبر. لذلک إذا لزم الأمر ، أو سیتعاون جمیع المجرمین السریین! للحصول على نسبه منهم. الاختلاس والسرقه دعامه أساسیه لأموال البلدیات الملحده. لأن الشرکات یجب أن تدفع فدیه لرئیس البلدیه لربحیتها. یؤدی واجباته المدنیه عند نشوء أزمه. خلاف ذلک ، فی ظل الظروف العادیه ، یتم تجاهله. خذ المساحات الخضراء کمثال: زراعه الأشجار غیر المثمره فی الشوارع! لأنه عدو الشعب ، ولا یرید أن یستفید منه أحد. من ناحیه أخرى ، یجب على البلدیه الإسلامیه تجنب ذلک. ازرع أشجار الفاکهه فی جمیع أنحاء المدینه. کما زرع الإمام علی (ع) آلاف النخل ، وحفر مئات الآبار. لأن زراعه أشجار الفاکهه تساعد کلا من المساحات الخضراء والأشخاص الذین یستفیدون منها. قد یکون هناک من لا یستطیع إنتاج الفاکهه خلال الصیف. أشجار التوت وفیره فی طهران ، أحد الأسماء القدیمه لطهران کان توتستان (فرحزاد ترشت). لمده شهرین على الأقل فی الربیع ، یمکن للناس: تحلیه فمهم المر فی طریقهم إلى العمل والنشاط باستخدام القلیل من ثمار التوت من الشجره. فی بعض الحدائق والمتنزهات ، توجد أشجار الرمان والتفاح والعنب. وفقا للشریعه الإسلامیه ، إذا کان شخص ما لدیه شجره فی منزله ، تبرز ثمارها من الجدار ، یمکن للماره استخدامها. أثناء تواجدک فی بلدیه علمانیه أو علمانیه ، لا توجد علامه على هذه الإیثار والمشاعر الإنسانیه الدقیقه. فی الأشهر السته الأولى من العام ، یمکن لسکان المدینه الاستمتاع بجمیع ثمار الموسم مجانًا. أکمل ذلک باستخدام الخضار والخضروات الصیفیه بدلاً من العشب البلاستیکی! أم لا ملکیه. فی کل حدیقه ، إذا تم زرع الخضروات بدلاً من العشب ، الأمر الذی یتطلب الکثیر من الماء. سیشعر موظفو الحدیقه أیضًا بأنهم مفیدون ، ناهیک عن الأشخاص والماره. یمکنک قطع الخضار (بدلًا من العشب) من: استخدامها لطهی الأطعمه الموسمیه. لکن التفکیر المناهض للشعب فی بلدیه علمانیه غریب على أی منفعه للشعب. لذلک فهی لا تقوم بعمل مفید یعود بالنفع على الناس فحسب ، بل إنها ترفع سعر خدماتها لدرجه تجعل الفقراء غیر القادرین على مغادره المدینه! ساعد نفسک. لکنهم یحاولون تفریق الناس! مثل الهاله اعتادوا على البقاء فی المنزل.

イスラムと自治体の違いは何ですか?

世俗主義者は、次のことを試みています。彼らが主張する一つの方法:私たちはイスラム教も非イスラム教も持っていません!このようにして、障害は科学的盗難をカバーします。しかし、実際のところ、イスラム教はすべての領域で明確に定義された明確なコンポーネントを持つシステムです。自分の原稿を神の啓示と同一視しようとする人々!クルアーンの同じ聖句に含まれています:自分の手で本を書き、これが神からのものであると言う人にとっては悲惨です。世俗主義者たちは彼らの著作を神の詩と同等視しています!そして多分彼らはそれよりもよく知っている。彼らの見解では、宗教は弱く、すべての問題について理論を持つことはできません。しかし、すべてのものは神によって創造されます!彼は彼らのためにヘルプタグを書くこともできます。なぜメーカーは製品の使い方ガイドや研究方法などを書いているのに、神は書いていないのですか?すべての生き物は神によって作成され、それらすべてのための指示があります。これらの۱つは市政です。世俗的な市長はより高い給与とより多くの影響力を得るためにのみ働きます。必要に応じて、またはすべての秘密の犯罪者が協力します!それらの割合を取得します。横領と盗難は無神論自治体の財政の主力です。企業はその利益のために市長に身代金を支払わなければならないからです。危機が発生すると、市民の義務を果たします。それ以外の場合、通常の状況では無視されます。例として緑地を見てみましょう:通りに実のない木を植えること!彼は国民の敵であり、誰もがそれから利益を得ることを望んでいないからです。一方、イスラム自治体はこれを避けるべきです。街中に果物の木を植えましょう。イマームアリ(as)が数千のヤシの木を育て、何百もの井戸を掘ったとき。果樹を植えることは緑地とそれから利益を得る人々の両方を助けるからです。夏は果物を作れない人もいるかもしれません。桑の木はテヘランに豊富にあり、テヘランの古い名前の۱つはツチスタン(Farahzad Tarasht)でした。春の少なくとも۲か月間、人々は次のことができます。仕事や活動に行く途中で、苦い口を甘くします。一部の公園や庭園には、ザクロの木、リンゴ、ブドウがあります。イスラム法によると、家に木があり、その実が壁からはみ出している場合、通行人はそれを利用できます。世俗的または世俗的な自治体にいる間、これらの利他主義および微妙な人道的感情の兆候はありません。 ۱年の最初の۶か月間、市内の住民は季節の果物をすべて無料で楽しむことができます。プラグラスの代わりに野菜と夏野菜を使ってこれを完成させましょう!またはプロパティレスです。各公園で、草の代わりに野菜が植えられている場合、大量の水が必要です。公園のスタッフは、人々や通行人はもちろん、便利だと感じます。 (草ではなく)野菜を切ることで、季節の食材を調理できます。しかし、世俗的な自治体での反人気の考え方は、人々の利益にとって異質です。したがって、それは人々に利益をもたらす有益な仕事をするだけでなく、そのサービスの価格を引き上げて、都市を離れることができない貧しい人々がいるほどです!どうぞ食べて下さい。しかし、彼らは人々を分散させようとしています!コロナのように、彼らはかつて家にいた。 O0W0~0Y00

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

برای دومین سال صدای رادیو تبیین از اول خرداد شنیده می شود

برای دومین سال صدای رادیو تبیین از اول خرداد شنیده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *