خانه / غزنه تا غزه / آمریکا موش شد
به آمریکا هشدارهای لازم داده شده
به آمریکا هشدارهای لازم داده شده

آمریکا موش شد

– وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در گفت وگو تلفنی با وزرای خارجه کشورهای هلند، بلژیک و قبرس تأکید کردم که به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان نوشت: امروز در تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.

وی افزود: درمورد حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل به ساخامان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض حقوق بین الملل و کنوانسیون های وین ایده هایی را مطرح کردند.

عبداللهیان تصریح کرد: مواضع کشورمان تبیین شد. تاکید کردم به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در گفت وگو با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه آخرین تحولات بین المللی، منطقه ای و غزه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک منبع آمریکایی اذعان کرد ۱۰ کشور در حال کمک به اسرائیل برای رهگیری پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی هستند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این راستا نوشت آمریکا تعدادی از پهپاد‌های ایرانی که به سمت اسرائیل شلیک شده بود را سرنگون کرد.

خبرگزاری رویترز نیز مدعی شد جنگنده‌های آمریکایی چند پهپاد را در استان‌های السویداء و درعا در جنوب سوریه و نزدیکی مرز اردن سرنگون کرده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پیش از این از مشارکت جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در رهگیری پهپاد‌های ایرانی در آسمان اردن و سوریه خبر داده بود.

جمعی از مردم تهران، بامداد یکشنبه ( ۲۶ فروردین ۱۴۰۳) با حضور مقابل سردر دانشگاه تهران از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *