خانه / غزنه تا غزه / ایرنا پشت پرده همه شایعه سازیهای آمریکا
Iran's revenge should be the elimination of Israel from the United Nations Ahmad Mahini, the candidate for the presidency of the United States
Iran's revenge should be the elimination of Israel from the United Nations Ahmad Mahini, the candidate for the presidency of the United States

ایرنا پشت پرده همه شایعه سازیهای آمریکا

 تارنمای شبکه آمریکایی «سی بی اس» امروز و به نقل از منابع آگاه مدعی شد که حمله تلافی‌جویانه ایران تا ساعاتی دیگر با پرتاب ده ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش ایرنا، سی بی اس به نقل از دو مقام ناشناس آمریکایی نوشت که در بدترین سناریوی ممکن برای اسرائیل، پیش بینی می شود که ایران تا ساعاتی دیگر حمله ای بزرگ را به تلافی حمله به کنسولگری آن در دمشق انجام داده و بیش از ۱۰۰ پهپاد و ده ها موشک را به اهداف نظامی سرزمین های اشغالی پرتاب کند.

به گفته این مقام ها، دفاع در برابر چنین حمله بزرگی برای اسرائیل چالش‌برانگیز خواهد بود.

سفارت آمریکا در اسرائیل ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به کلیه کارکنان خود و اعضای خانواده آنها هشدار داده به خارج از مناطق تل‌آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع رفت و آمد نکنند.

در این بیانیه آمده است: به دلایل مسائل امنیتی و برای احتیاط بیشتر، رفت و آمد کارکنان سفارت دولت آمریکا به خارج از تل‌آویو (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا)، اورشلیم (قدس اشغالی) و بئرالسبع در آستانه انتقام ایران از (رژیم) اسرائیل (برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه) تا اطلاع ثانوی محدود شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز دیروز (۲۳ فروردین) در گزارشی اختصاصی مدعی شده بود که ایران ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده پاسخ حمله به کنسولگری خود در دمشق را خواهد داد و تل آویو برای حمله مستقیم به شمال یا جنوب سرزمین‌های اشغالی آماده می‌شود.

به گزارش ایرنا، وال استریت ژورنال به نقل از فردی که نامش عنوان نشده و ادعا می‌شود که گزارش مقام‌های عالی‌رتبه حکومت ایران را دریافت کرده، نوشت که طرح‌های حملات به اسرائیل مورد بحث قرار گرفته ولی «هیچ تصمیم نهایی اتخاذ نشده است».

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع نوشت که این حمله ممکن است «در داخل مرزهای اسرائیل» انجام شود.

باتشکر

Iran’s revenge should be the elimination of Israel from the United Nations
Ahmad Mahini, the candidate for the presidency of the United States

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *