خانه / جشنواره / اخرین ضربه به اسراییل

اخرین ضربه به اسراییل

✅ بیانیه حماس در واکنش به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در شمال غزه

 

🔸جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن کشتار غیرنظامیان فلسطینی در شمال نوار غزه که برای دریافت کمک‌های بشردوستانه جمع شده بودند، تاکید کرد که در کشتار وحشیانه‌ای دیگر که به سلسله جنایات طولانی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین بدون هرگونه بازخواست و مجازات به سبب حمایت‌های دولت آمریکا افزوده شد، ارتش رژیم اشغالگر هزاران نفر را که برای دریافت کمک‌های غذایی در شهر غزه جمع شده بودند، بمباران کرد که طی آن ده‌ها نفر شهید و صدها نفر هم مجروح شدند.

 

🔸در این بیانیه آمده است: در مقابل این کشتار هولناک و بی‌سابقه در تاریخ جنایات جنگی که در چارچوب جنگ گرسنگی و قحطی دشمن علیه ملت فلسطین با هدف کوچاندن آنان از سرزمین خود و اجرای طرح‌های شوم خود برای نابودی قضیه فلسطین صورت می‌گیرد، این موارد را مورد تاکید قرار می‌دهیم:

 

🔸نخست: از اتحادیه عرب و شورای امنیت می‌خواهیم جلسه‌ای فوری تشکیل دهند و تدابیری اتخاذ کنند که این رژیم جنایتکار را به توقف نسل‌کشی و پاکسازی نژادی در غزه و توقف هرگونه نقض قوانین بین‌الملل و تصمیمات اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی که خواستار امتناع از نسل‌کشی و پاکسازی نژادی است، ملزم نمایند.

 

🔸دوم: به طور ویژه از کشورهای عربی می‌خواهیم به سکوت خود در قبال نسل‌کشی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین پایان داده و تصمیمات اجلاس سران اسلامی و عربی در ۱۱ نوامبر گذشته که بر شکستن محاصره غزه و ارسال کمک‌های غذایی و پزشکی به این باریکه تاکید داشت، را اجرا کنند.

 

🔸سوم: از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم با برپایی تظاهرات‌های گسترده مردمی، جنایات و کشتارهای دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرده و دولت‌های خود را برای اتخاذ موضعی قوی و موثر علیه رژیم اشغالگر و سران نازی و جنایتکار آن تحت فشار قرار دهند.

 

🔸چهارم: بار دیگر تاکید می‌کنیم که جامعه جهانی و سازمان ملل باید به مسئولیت‌های قانونی خود در توقف جنگ و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین عمل کرده و جلوی حملات شبانه روزی این رژیم را بگیرند و تدابیر لازم را برای ارسال کمک‌های فوری غذایی به شیوه‌ای امن به اقصی نقاط نوار غزه اتخاذ کنند.

 

🔸پنجم: ما دولت فاشیست و جنایتکار “اسرائیل” و ارتش نازی آن و دولت بایدن را مسئول کامل این جنایت و تشدید نسل‌کشی و پاکسازی نژادی فلسطینیان می‌دانیم.

 

🔸حماس ضمن تسلیت شهادت این افراد و ابراز همدردی با خانواده‌هایشان تاکید کرد که خون آن‌ها هرگز هدر نخواهد رفت و ما به آرمان، سرزمین و مقدسات خود پایبند خواهیم بود.

 

 

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *