خانه / جشنواره / اختتامیه جشنواره خدمات دیجیتال دوست دار خانواده

اختتامیه جشنواره خدمات دیجیتال دوست دار خانواده

نظارت و ارزیابی

جشنواره خدمات دیجیتال دوست‌دار خانواده، یک رتبه‌بندی بر مبنای رأی‌گیری گسترده مردمی و تخصصی است تا مشخص کند که کودک یا نوجوان شما برای کدام‌یک از خدمات پرکاربرد داخلی مهم‌تر بوده و کدام یک از این خدمات با ابتکار و خلاقیت، امکانات بیشتری برای کودک یا نوجوان پیاده‌سازی کرده‌اند.

جایزه طلایی والدین در این جشنواره، سعی دارد تا شما والدین را با امکانات فناوری برای بهتر شدن تعامل فرزندانتان با دنیای دیجیتال آشنا کند و پس از آن بر اساس این اطلاعات، ایمن‌ترین خدمات این حوزه را معرفی کند.البته ما از متخصصین این حوزه هم می‌خواهیم تا رأی خودشان را به شما خانواده‌های محترم اعلام کنند، اما نظر شما هم برای جشنواره مهم است! پس لطفاً وارد سامانه رأی‌گیری شوید و محصولاتی که نمایش داده می‌شود را ارزیابی کنید. با هر رای ۵۰ امتیاز به دست می‌آورید و هرچه امتیازتان بالاتر باشد شانس شما در قرعه کشی جشنواره بیشتر است

معاونت وزیر گفت

؛ آیین بهره برداری از پوشش کامل فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر بابل با ۱۰۶ کیلومتر فیبرکشی و افتتاح پروژه های ارتباطی استان از جمله راه اندازی پنج سایت نسل پنجم شبکه ارتباطی (۵G) از طریق برقراری ارتباط تصویری با شهر آمل و اتصال تعدادی از روستاهای استان به شبکه ارتباطی توسط شرکت ارتباطی ایرانسل با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سیدمحمود حسینی، استاندار مازندران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل و سایر مقامات استانی در کتابخانه آیت الله روحانی بابل برگزار شد.
وزیر ارتباطات پس از صدور دستور افتتاح پروژه های ارتباطی به ویژه پوشش کامل شهر بابل به فیبرنوری منازل و کسب و کارها با بیان اینکه این پروژه مهمترین پروژه ارتباطی کشور محسوب می شود و زیرساخت توسعه ارتباطات آینده کشور است، گفت: این پروژه ای است که تا دهه های آینده می تواند به مردم خدمت رسانی کند و ارتباطات پرسرعتی فراهم کند.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم این پروژه عظیم را در کل کشور در مدت سه سال به سرانجام برسانیم به ۱۰ اپراتور مجوز داده شد که برای استان مازندران ۵ اپراتور اختصاص یافته است و این کار بزرگ را شبانه روزی دنبال می کنند.
زارع پور با بیان اینکه امروز شهر بابل تحت پوشش قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مردم بابل برای اتصال از امروز می توانند درخواست خود را به اپراتور ارائه دهند و اپراتورهای مریوطه نیز موظف هستند ظرف یک ماه این امکان را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: ما قدم اول را امروز در بابل برداشته ایم و پوشش ایجاد شده است و قدم بعدی باید در خود شهرستان برداشته شود تا این ظرفیت بالقوه، بالفعل شود و تک تک ساختمان‌های شهر را متصل کنند؛ موضوعی که البته در برنامه هفتم توسعه به یک تکلیف تبدیل شده است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه در اجرای این پروژه در شهر بابل همدلی خوبی را شاهد بودیم، گفت: امیدواریم این همدلی تا اتصال آخرین ساختمان شهر ادامه پیدا کند که آن موقع می‌توانیم بگوییم که کارمان را به اتمام رسانده‌ایم.

نتیجه نهایی داوری، روز ۲۳ بهمن ماه امسال هم‌زمان با هفته جهانی اینترنت ایمن‌تر و در اختتامیه جشنواره دوست‌دار خانواده اعلام خواهد شد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *