خانه / Ahmad Mahini / ایلات مستقل امریکا

ایلات مستقل امریکا

✅ بیانیه حزب‌الله عراق درباره خیانت آمریکا به این کشور

آمریکا تنها زبان سلاح را می فهمد / مردان جنگ به صفوف جهاد بپیوندند

🔸 مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرصت روز‌های گذشته برای مردم، دوستان و طرف‌های مسئول عراق آشکار شد که دشمن اشغالگر پستی و خیانت خود را رها نمی‌کند و فقط زبان سلاح را می‌فهمد.

🔸حزب الله عراق از مظاهر خیانت اشغالگران آمریکا به هدف قرار دادن مجاهدین الحشد الشعبی در پایگاه القائم، عکاشات و سایر نقاط و ترور ابوباقر الساعدی در بغداد اشاره کرد. این جنبش افزود: اشغالگران آمریکایی به این ترتیب تمام قواعد تعامل را زیر پا می‌گذارند.

🔸در این بیانیه که از سوی مقاومت صادر شده، حزب‌الله عراق از مردان جنگ خواست تا به صفوف مقاومت بپیوندند و در بیرون راندن اشغالگران آمریکایی در این مرحله که آن را «تاریخی برای عراق و منطقه» می‌دانند، مشارکت فعال داشته باشند.

🔸از سویی دیگر ژنرال یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق، گفت که کمیته عالی نظامی عراق نشست‌های خود را با نیرو‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در بغداد از روز یکشنبه ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) برای ارزیابی وضعیت نظامی، سطح خطر، محیط عملیاتی و توانمندی‌های نیرو‌های مسلح عراق از سر گرفت.

🔸به دنبال جنایات آمریکایی‌ها در حمله به پایگاه‌های گروه مقاومت و ترور فرماندهان سازمان الحشد الشعبی، اخراج نظامیان آمریکایی و نیرو‌های خارجی به مطالبه اصلی مردم، جریان‌های سیاسی و دینی عراق تبدیل شده است.

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاندیداتوری من بگوش ترامپ رسیده

کاندیداتوری من بگوش ترامپ رسیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *