خانه / جشنواره / نمایشگاه

نمایشگاه

نمایشگاه خوشنویسی «فرشته نگهبان، پدر» در فرهنگسرای ابن‌سینا

/ دسته ها: همه اخبارهنری

نمایشگاه خوشنویسی «فرشته نگهبان، پدر» در فرهنگسرای ابن‌سینا

به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر نمایشگاه خوشنویسی «فرشته نگهبان، پدر» روز جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۵ در نگارخانه ابن‌سینا گشایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲، همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر نمایشگاه خوشنویسی «فرشته نگهبان، پدر» روز جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۵ در نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه ۵۲ اثر از آثار الهام غفاری یقین کاتب ممتاز قرآن کریم، شامل ۱۱ کتابت خطبه ی حضرت زهرا (س) به خط نسخ، ۲۷ تابلو که شامل خطوط نسخ و معلی و نقاشیخط و ۱۳ عدد سفالینه که برگرفته از فرهنگ و هنر ایران در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

الهام غفاری یقین کارشناس ارشد مرمت اشیا فرهنگی تاریخی، کاتب ممتاز قرآن کریم، فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران در خط نسخ، عضو دارالکتابه (مرکز طبع و نشر قرآن کریم) و شرکت در ده‌ها نمایشگاه داخلی و خارجی، نمایشگاه انفرادی کوکب درخشان، شرکت در کتابت جمعی قران در سال ۹۴ و اهدا آن به حرم حضرت اباالفضل العباس (ع)، شرکت در کنابت جمعی بانوان در سال۹۷ و اهدا آن به حرم کاظمین الشرفین، شرکت در کتابت جمعی باتوان ممتاز قرآن در سال ۱۴۰۲ و اهدا آن به حرم حضرت معصومه (ع) بخشی از فعالیت های وی است.

این نمایشگاه از روز شنبه ۷ بهمن به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ابن‌سینا به نشانی شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی ، جنب شهر کتاب ابن سینا مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۳۶۶۳۶۶ داخلی ۱۲۲ تماس بگیرند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *