خانه / جشنواره / آخرین ضربه را محکمتر بزن

آخرین ضربه را محکمتر بزن

🔴 دام اسرائیل برای ایران!

◾️ در طول ۹۰ رو گذشته در قالب عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل زیر ضربات بی سابقه و غیر قابل جبرانی توسط نیروهای محور مقاومت رفته است و در مقابل نیز به هیچ یک از اهداف و برنامه های اعلامی خود از قبیل کوچاندن مردم از غزه به مصر یا اردن، نابودی حماس، شناسائی و انهدام طوفانهای مقاومت، آزادی اسرا و … دست نیافته است.

🔻 حال، در چنین شرایطی اسرائیل میخواهد ایران نیز مستقیما و علنا وارد میدان عملیات طوفان الاقصی شود!!! چرا؟!

◾️ وقتی به میدان نگاه میکنیم میبینیم اسرائیل از ۵ محور تحت فشار خرد کننده ای قرار گرفته است. حماس از جنوب، حزب الله از شمال، یمن از دریا، حشد الشعبی در پایگاههای آمریکایی و افکارعمومی در سطح دنیا. حال اگر اسرائیل بتواند مستقیما ایران را درگیر این جنگ کند چند بهره را میبرد من جمله:

۱️⃣ اسرائیل، یک مُهره راهبردی برای آمریکا در منطقه غرب آسیاست و هرگز تمایلی به حذف آن ندارد. اگر ایران مستقیما وارد جنگ با اسرائیل شود نابود اسرائیل حتمی خواهد بود لذا آمریکا هیچ چاره ای برای حفظ اسرائیل در منطقه غرب اسیا ندارد جز اینکه مستقیما وارد جنگ با ایران شود.

۲️⃣ درگیری ایران با آمریکا باعث میشود بیش از ۹۵ درصد افکارعمومی دنیا که متمرکز برای جنایات اسرائیل در غزه هست و فشار بی امانی را بر دولت مردم اسرائیل وارد آورده تا دست از جنایت بردارد و جنگ را متوقف کند به سمت ایران و آمریکا هدایت شود واین یعنی بهترین فرصت برای اسرائیل که بتواند جنایاتش را در غزه گسترش داده و با فراغ بال بیشتری در جهت خالی از سکنه کردن غزه و حذف حماس اقدام کند.

۳️⃣ حزب الله، انصارالله، حشدالشعبی و حماس هیچ کدامشان یک دولت رسمی نیستند که اسرائیل و متحدینش بتوانند از طریق شورای امنیت سازمان ملل آنها را تحت فشار قرار دهند اما ایران چنین نیست. با آغاز ورود مستقیم ایران به جنگ، اسرائیل از طریق متحدینش در شورای امنیت قطعنامه ی لازم الجرائی را صادر و کل محور مقاومت را زیر فشار بین المللی میبرد.

۴️⃣ با فشار بین المللی و تشدید تحریمها و همچنین استفاده از قدرت رسانه ای و نیروهای متمایل به غرب در ایران، افکارعمومی ایران را در مقابل حاکمیت قرار میدهند تا فشاری مضاعف به ایران وارد کنند که نتیجه اش منجر به دست برتر اسرائیل در پشت میز مذاکرات آتش بس و اخذ امتیاز از محور مقاومت شود.

۵️⃣ این فضای به وجود آمده بهترین فرصت برای جریان غربگرای داخل ایران را فراهم میکند تا آنها بتواند به واسطه عملیات روانی رسانه ای افکار عمومی را به سمت خود متمایل کنند و خروجی صندوق های آرای انتخابات ۲ ماه دیگر را به نفع خود تغییر دهند.

✍️ سید احمد رضوی

┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅

🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما

🌐 به #پایگاه_خبری_مرصاد بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/2273706174C41237230d4

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های کور و کر و لال و بی خاصیت

آنهاییکه برای یک زن فاحشه نوحه سرایی می کردند، حالا معلوم است که چرا در مورد غزه ساکت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *