خانه / جشنواره / بیش از ۳۱۰ شهید و ۱۴ هزار زخمی در راهپیمایی‌های بازگشت
بیش از ۳۱۰ شهید و ۱۴ هزار زخمی در راهپیمایی‌های بازگشت

بیش از ۳۱۰ شهید و ۱۴ هزار زخمی در راهپیمایی‌های بازگشت

بیش از ۳۱۰ شهید و ۱۴ هزار زخمی در راهپیمایی‌های بازگشت

دیروز دو فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و حدود ۷۰ فلسطینی دیگر زخمی شدندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون العالم، پیام راهپیمایی دیروز فلسطینیان در مرزهای نوار غزه با سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی- که از آغاز این راهپیمایی ها از فروردین سال گذشته تاکنون بیش از ۳۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۴ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده اند- آن بود که حمایت از جبهه داخلی فلسطینیان همانند حمایت از غزه در برابر هرگونه تجاوز صهیونیستی است. هفتاد و سومین جمعه راهپیمایی فلسطینیانPlay Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلیدیروز دو فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و حدود ۷۰ فلسطینی دیگر زخمی شدند.
خبرنگار العالم در نوار غزه در گزارشی با اشاره به شعار هفتاد و سومین جمعه راهپیمایی فلسطینیان در مرزهای شرقی نوار غزه با سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸میلادی یعنی حمایت از جبهه داخلی گفت: شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر حمایت از جبهه داخلی در پی انفجارهای تروریستی اخیر در غزه که به شهادت سه نفر از نیروهای پلیس منجر شد تأکید کردند.
اسماعیل رضوان از رهبران حماس گفت: بر وحدت ملت فلسطین با همه طیفهای سیاسی‎اش در برابر نقشه های صهیونیستی آمریکایی در منطقه برای بی ثبات سازی امنیت مقاومت تأکید می کنیم به همین سبب می گوییم امنیت غزه، خط قرمز است.
جمیل علیان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جبهه داخلی، بخش مهمی از مقاومت فلسطین است. مقاومت فلسطین نیز بخش مهمی از طرح مقاومت است که از غزه تا کرانه باختری و لبنان و سوریه و همه محورهای مقاومت تا ایران و یمن ادامه دارد. قطعا تعرض به جبهه داخلی در نوار غزه نیز تعرض به مقاومت است.
خبرنگار گفت ارتش اسرائیل نیز با گلوله های جنگی و گاز سمی به استقبال تظاهرکنندگان فلسطینی آمد و بر خشونت آن در ساعات پایانی تظاهرات افزوده شد تا جایی که نیروهای اشغالگر به صورت بی هدف به تیراندازی اقدام کردند و به شهادت یا زخمی شدن دهها نفر منجر شد.
حسین منصور از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: به اشغالگرانی که این جنایات را مرتکب می شوند به آنها می گوییم این جنایات نمی تواند بر عزم ملت ما و مقاومت در نوار غزه تأثیری بگذارد. اشغالگران به جهنم خواهند رفت و نوار غزه باقی خواهد ماند.
یک نفر دیگر گفت: ما با کودکانمان به این راهپیمایی آمده ایم تا بگوییم این سرزمین هایی که در پشت سیم های خاردار می بینید سرزمین های ماست که اشغال شده است. ما به مقاومت ادامه خواهیم داد.
۳۱۱ فلسطینی از آغاز راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه به شهادت رسیده اند و بیش از ۱۴ هزار فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند اما مبارزه همچنان ادامه دارد تا نوار غزه محاصره اش را درهم بشکند.
خبرنگار در پایان گفت در این لحظات که جوانان با خونسردی اعدام می شوند، گروه های مقاومت و پشت سر آنان ملت فلسطین تأکید می کنند حمایت از جبهه داخلی همانند حمایت از غزه در برابر هرگونه تجاوز صهیونیستی است زیرا هر دو می خواهند غزه درهم بشکند اما غزه شکست ناپذیر است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *