خانه / تمدن پژوهی / غزه متعلق به ایران است

غزه متعلق به ایران است

*”مالکیت دیوار غربی تنها متعلق به مسلمانان است و آنها به تنهایی حق واقعی آن را دارند زیرا بخشی جدایی ناپذیر از محوطه حرم شریف که جزء اموال موقوفه است، مسلمانان نیز مالکیت دارند. پیاده‌روی که در مقابل دیوار و در مقابل محوطه معروف به ربع مغربی روبروی دیوار قرار دارد، زیرا طبق احکام شرعی وقف است.»

همچنین مقرر می‌دارد: «ابزار عبادت و سایر وسایلی که یهودیان می‌آورند و در کنار دیوار قرار می‌دهند، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند برای یهودیان حق واقعی نسبت به دیوار یا پیاده‌روی مجاور ایجاد کنند. به آن.»*

این تصمیم شامل چند نکته دیگر بود که مهمترین آنها عبارت بود از: * «منع آوردن صندلی، نماد، حصیر، صندلی، پرده، موانع و چادر و اجازه ندادن یهودیان به بوق زدن در نزدیکی دیوار.»*. .

مفاد این دستور در ۸ ژوئن ۱۹۳۱ به اجرا در آمد و دولت انگلیس در این زمینه کاغذ سفیدی صادر کرد که مالکیت مسلمانان بر آن مکان و تصرف آنها در آن را به رسمیت شناخت. هم حکم بین المللی و هم کتاب سفید یهودیان را مجبور به پایبندی به مرزهای خود کردند و به زودی صدای یهودیان در مورد مسئله دیوار خاموش شد و پادشاه بریتانیا نیز بر این اساس فرمان سلطنتی صادر کرد. معروف به «فرمان دیوار غربی ۱۹۳۱»* که در آن زمان در روزنامه رسمی فلسطین منتشر شد.

آن را پخش کنید تا دنیا این حقیقت را بداند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مرگ بر اسرائیل

میدل ایست آیز: تظاهرات دانشجویی می‌تواند لحظه از دست دادن غرب برای اسرائیل را رقم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *