خانه / جشنواره / نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

در محل نمایشگاه بین‌المللی

غرفه پارلار
تجربیات صنعتگران
آغاز به کار نمایشگاه های بین المللی لوازم خانگی و فرش ماشینی
۳ آبان ۱۴۰۲ / خبر، خبر بنر صفحه اصلی، فرش ماشینی، لوازم خانگی / از admin
مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران و بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی روز چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، علی اکبر تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس،  احمدرضا علایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، روسای انجمن های تخصصی صنعت فرش و لوازم خانگی و جمعی از فعالان و متخصصان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
محمدمهدی برادران و عزت‌الله اکبری تالارپشتی از برخی سالن‌ها و برندهای تولیدکننده فرش ماشینی و لوازم خانگی در نمایشگاه  بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تولید و همچنین مسایل و مشکلات صنعتگران این حوزه قرار گرفتند.
معاون وزیر صمت در مراسم افتتاح این نمایشگاه ها گفت: مسوولان بانک‌مرکزی نوید این را داده‌اند که زمان تخصیص ارز به تولیدکنندگان کاهش پیدا خواهد کرد و در کنار آن شرط سپرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری برای واحدهای تولیدی نیازمند ارز هم حذف می‌شود.
محمدمهدی برادران، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد تخصیص ارز به تولیدکنندگان و گلایه آنها، گفت: این گلایه تولیدکنندگان، شکایت بحقی است. وزارت صمت زمانی می‌تواند از صنعتگران کشور انتظار افزایش تولید داشته‌باشد که بتواند مواد اولیه آنها را بموقع و در سریع‌ترین زمان ممکن تامین کند. تاخیر ۹۰‌روزه در تامین ارز تولیدکنندگان مشکلات زیادی را برای آنها به‌وجود می‌آورد؛ البته این نکته را هم باید یادآور شد که تاکنون جلسات متعددی با حضور مسوولان بانک‌مرکزی و سازمان توسعه‌تجارت برای حل این مساله برگزارشده و در یکی از این جلسات مسوولان بانک‌مرکزی نوید این را داده‌اند که زمان تخصیص ارز کاهش پیدا خواهد کرد و در کنار آن شرط سپرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری برای واحدهای تولیدی نیازمند ارز هم حذف می‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *