خانه / Ahmad Mahini / رستاخیز جهانی برعلیه اسرائیل و حامیانش

رستاخیز جهانی برعلیه اسرائیل و حامیانش

💢 تحلیل احساسات افکار عمومی پیرامون مساله فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته

🔻 در بالاترین سطح احساسات شکل گرفته پیرامون تحولات فلسطین، حس غم قرار دارد. این حس در پی انتشار تصاویر و ویدئوهایی از بمباران اماکن مذهبی و بیمارستان ‌ها توسط رژیم صهیونیستی و حملات مکرر این رژیم به افراد غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان فلسطینی ایجاد شده است.

🔻 از دیگر احساسات پمپاژ شده در میان افکار عمومی، می‌ توان به حس امید اشاره کرد که این حس نسبت به موضوعاتی نظیر اعلام حمایت مردم کشورهای مختلف از فلسطین،اظهارات دبیر کل سازمان ملل در حمایت از مردم فلسطین و درخواست صهیونیست ها درخصوص اخراج وی، حمله تعدادی از مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی به پایگاه نظامی زکیم، اجماع اعضای حزب «لیکود» برای کنار گذاشتن بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری بعد از جنگ با غزه، عقب نشینی صهیونیست ها از مناطق جنین و برقین، هک کردن شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی توسط هکرهای مراکشی، حملات گسترده راکتی القسام به تل‌آویو و شهرک‌های اسرائیلی، حمله کماندوهای گروه حماس از طریق آب به سرزمین های اشغالی و نیز اعلام آمادگی چین درخصوص زمینه سازی برای ایجاد آتش بس میان دو طرف درگیری شکل گرفته اند.

🔻 در سطح بعدی، حس خشم جای گرفته است. مسائلی همچون ادعاهای اسیران مبنی بر وضعیت وخیم آنان در زندان های حماس، خشم و نفرت برخی از افراد نسبت به حماس به دلیل اسیر کردن دو زن مسن، اعلام حمایت رسمی مکرون از رژیم صهیونیستی، شرط رژیم صهیونیستی برای آتش بس مبنی بر آزادی بدون قید و شرط گروگان ها توسط حماس، استفاده از بمب های فسفری ممنوعه توسط رژیم صهیونیستی و… از جمله محورهایی هستند که موجب برانگیختن حس خشم و نفرت در میان افکار عمومی شده اند.

🔻 در مرتبه های بعدی، حس تعجب و در نهایت حس ترس قرار دارند. این احساسات عموماً پیرامون برخی از ادعاهای رژیم صهیونیستی در ارتباط با علت هدف قرار دادن اماکن غیرنظامی همچون بیمارستان، حمایت فرانسه از حملات گسترده رژیم صهیونیستی و ادامه یافتن درگیری ها و کشته شدن هزاران زن و کودک فلسطینی ایجاد شده اند.

@StrategicNews_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

علم چیست

علم چیست علم بشری: فقط یادگیری اسامی است. زیرا خداوند می گوید : (علم الادم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *