خانه / تمدن پژوهی / مردم از دبیرکلی یک ایرانی حمایت میکنند

مردم از دبیرکلی یک ایرانی حمایت میکنند

💢 برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور

💬 معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

🔻 امروز جهان اسلام و بشریت در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته است، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب یک فریضه دینی و انسانی است.

🔻 به همین منظور مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی که همواره در کنار مردم فلسطین بوده اند روز جمعه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ با حضور در نمازهای جمعه سراسر کشور ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به خاطر این پیروزی معجزه گونه همگام با سایر ملت‌های مسلمان با شرکت در تظاهرات جنایات رژیم نژادپرست و کودک کش را محکوم خواهند کرد.

🔻 این راهپیمایی نیز در تهران رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ از دو مسیر میدان فردوسی و چهارراه توحید در خیابان آزادی به سوی دانشگاه تهران (محل برگزاری نماز جمعه تهران) برگزار خواهد شد.

@StrategicNews_ir

راهپیمایی مردم سراسر ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه عکس

ایرانیان سراسر کشور امروز به شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم سراسر ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه+ فیلم و عکس

به گزارش سردبیری استان‌های خبرگزاری فارس، ایرانیان در سراسر شهرهای کشور همصدا با مسلمانان و آزادیخواهان در دیگر کشورها امروز جمعه ۲۱ مهرماه به شکرانۀ پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی کردند.

عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی عملیاتی پیچیده، ترکیبی و غرور انگیز بود که در میدان نبرد شکست اطلاعاتی و نظامی‌ را برای رژیم اشغالگر صهیونیسم در پی داشت. در پی این شکست رژیم صهیونیستی مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها حتی غیر نظامیان بی‌گناه را به خاک و  خون کشیده است.

از این رو مردم مسلمان و آزاده در ایران و بسیاری از کشورهای مسلمان برای حمایت از مردم غزه امروز به خیابان‌ها آمدند.

* تهران

این راهپیمایی در تهران، از  ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز از دو مسیر، میدان فردوسی و خیابان آزادی تقاطع نواب به سمت دانشگاه تهران آغاز شد.

تهرانی‌‌ها با افتخار برای همرزمی با آزادمردان فلسطینی و پنجه در پنجه شدن با غده سرطانی رژیم غاصب اعلام آمادگی کردند و ثابت کردند که از نسل همان شیرمردانی هستند که خواب و خوراک را بر دشمنان حرام می‌کنند.


تهرانی‌ها صبح امروز در حمایت از مظلومیت غزه به خیابان آمدند

*قزوین 

صبح امروز مردم انقلابی و ولایتمدار قزوین همگام با سراسر کشور و پرشور تر از همیشه در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس، حضور پیدا کردند.

راهپیمایان امروز با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش»، «مرگ بر استکبار جهانی»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» نفرت و انزجار خود را از از رژیم منحوس، نسل‌کش، منفور و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آن اعلام کرده و با حمل انواع دست‌نوشته و پارچه نوشته حمایت شان را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان دادند.

*خراسان شمالی

*اراک

همزمان با سراسر کشور، صبح امروز مردم همیشه در صحنه اراک همگام با ملت بیدار ایران اسلامی در حمایت از مقاومت مردم غزه و فلسطین به خیابان ها آمدند.

مردم غیور اراک امروز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با تجمع در میدان شهدا راهپیمایی خود را در مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، مصلی بیت المقدس اراک آغاز کردند و حمایت خودرا از مقاومت مردم غزه فریاد زدند.


اراکی‌ها شادی خود را از پیروزی جبهه مقاومت اعلام کردند

*خراسان جنوبی

خراسان جنوبی هم قطره ای از دریای خروشان ایران اسلامی است و همانند همیشه پا به میدان گذاشت تا این بار حمایت خود را از عملیات «طوفان الاقصی» اعلام و دینش را به اولین قبله گاه مسلمانان و فلسطینیان ادا کند. مردم خراسان جنوبی حمایت خود را از آزادی اولین قبله گاه مسلمان که به ناحق در چنگان غاصبان صهیونیست افتاده است فریاد زدند.

اهل سنت خراسان جنوبی هم در این سال ها در هیچ مناسبتی کم نگذاشته اند و همیشه پا در رکاب بوده اند و پرشورتر در این راهپیمایی حاضر شدند.

*اصفهان

مردم نصف جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی در مسیر نماز جمعه یک‌صدا و یکدل فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

*خراسان رضوی

*قم

مردم شهر مقدس قم برای حمایت از فلسطینی‌ها بعد از تجمع و اقامه نماز جمعه، از مصلای قدس به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی و با اعلام انزجار خود نسبت به صهیونیست‌ها بر همراهی کشورهای اسلامی با مسلمانان فلسطین تاکید کردند. حضور چشم‌گیر جوانان و نوجوانان از نکات جالب راهپیمایی امروز مردم قم در اعلام حمایت از مردم فلسطین است.

*همدان 

شماری از شعارهای راهپیمایی مردم شهید پرور همدان در راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی از این قرار بود: «هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن»، «حی علی خیرالعمل جام شهادت شد عسل»، «فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم، اسرائیل اسرائیل در به درت می کنیم»، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس»، «فرزندان امیریم ما قدس رو پس می‌گیریم» و «در ماجرای غزه یا زهرا اسم رمزه» و بسیاری از شعارهایی که از سوی مردم غیور مردم فریاد زده شد.


راهپیمایی در همدان پیش از نماز جمعه برگزار شد

*زنجان

زنجانی‌ها پس از برگزاری نماز جمعه با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، زنجانی‌لار اویاخدور انقلابا دایاخدور و… جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار حمایت همه مسلمانان جهان از مردم فلسطین شدند.

مردم در جای جای استان زنجان با محکوم کردن قتل و عام و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت قدرت‌های جهان و حمایت بی‌چون چرای آنها در برابر این جنایت، خواستار حمایت دولت‌های مسلمان از مردم فلسطین شدند.

زنجانی‌ها همچنین با محکوم کردن حصر نوار غزه و قطع آب و برق، توسط رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی، خواستار کمک‌رسانی به مردم در اسارت شدند.

*بوشهر

بعد از نماز جمعه امروز در بندر بوشهر، راهپیمایی گسترده در حمایت از مقاومت فلسطین و در تقویت پایداری غزه علیه دشمن وحشی صهیونیستی برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان شعارهایی مانند «نصر من الله و فتحٌ قریب/ شکست کفار نباشد عجیب»، «رژیم اشغالگر فلسطین/ باید شود محو ز روی زمین»، «بیت‌المقدس صحنه قیام است/ آزادیش با قدرت اسلام است»، «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست / این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» سر دادند. همچنین راهپیمایی کنندگان سازش رژیم های سازشکار با دشمن را محکوم کردند.

*سمنان 

نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان سمنان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه به پا خاستند و در حمایت از جبهه مقاومت و تلاش‌های رزمندگان فلسطینی در اراضی اشغالی راهپیمایی کردند.‌

راهپیمایی پرخروش مردم شهرهای و روستاهای مختلف استان سمنان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم فلسطین با حضور مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران، هنرمندان، اهالی فرهنگ و اقشار مختلف مردم همراه بود.

*یزد 

در یزد راهپیمایی کنندگان پس از اقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه در خیابان‌ها به راه افتاده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع و کشتار بی رحمانه آنان را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با حمایت قاطع از عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت، بر ادامه مقاومت و نبرد تا آزادی کامل فلسطین از لوث اشغالگران صهیونیستی تأکید کردند.

*گیلان 

گیلانیان ولایتمدرا و خالقان حماسه بصیرت امروز هم در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بعد از نمازجمعه راهپیمایی و از مسیر مصلای امام خمینی (ره) آغاز و به سمت میدان فرهنگ حرکت کردند.

*گلستان

این راهپیمایی در۱۷ شهر و شهرستان دیگر استان گلستان، از جمله شهرهای گنبدکاووس، رامیان، مینودشت، کردکوی، انبارالوم، بندر ترکمن، بندر گز، علی‌آباد، کلاله، آزادشهر، مراوه‌تپه، گالیکش، نگین شهر، گلیداغ، تاتار، دلند و خان ببین برگزار شد.

مردم دارالمومنین شهرستان گرگان با حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ این شهرستان تا چهار راه شهدا (امام زاده عبدالله علیه السلام) در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.


مردم شهرهای شیعه و اهل سنت استان گلستان در حمایت از مردم غزه هم‌صدا شدند

*ایلام 

*آذربایجان شرقی

مردم انقلابی تبریز با تجمع در میدان ساعت و سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ضمن حمایت از عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، نفرت و انزجار خود را در مقابله با جنایات رژیم جعلی اسرائیل فریاد زدند.

*لرستان

*زاهدان 

راهپیمایی مردم زاهدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هم برگزار شد و نمازگزاران ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند.

*آذربایجان غربی 

*فارس

راهپیمایی امروز ۲۱ مهرماه پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در محل اقامه نماز جمعه شیراز (حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ) به سمت چهارراه پیروزی برگزار شد‌.

همچنین در ۳۶ شهرستان استان فارس شامل آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، اوز، بختگان، بوانات، بیضا، پاسارگاد، جویم، جهرم، خرامه، خرم بید، خفر، خنج، داراب، رستم، زرقان، زرین دشت، سپیدان، سرچهان، سروستان، شیراز، فراشبند، فسا، فیروز آباد، قیر و کارزین، کوار، کوه چنار، گراش، لارستان، لامرد، مرودشت، ممسنی، مهر، نی ریز، نیز مردم نمازگزار با تجمع و سر دادن شعار انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

*اردبیل 

مردم اردبیل امروز راهپیمایی خود را از میدان شریعتی آغاز کردند و در طول مسیر با شعارهای مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده و اقدامات اخیر این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند.

مردم ولایی اردبیل در راهپیمایی خود اعلام کردند که باید همگرایی و همدردی بیشتری را با امت اسلامی داشته باشیم و در برابر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش که در روزهای اخیر با عملیات طوفان الاقصی در هم شکست ایستادگی کرد.


فریاد مرگ بر اسرائیل امروز در خیابان‌های اردبیل بلند شد

*مازندران

شکرانه پیروزی مردم فلسطین امروز مردم دیار علویان را به خیابان‌ها کشاند تا حمایت قاطعی از مردم این کشور مظلوم داشته باشند. طوفان‌الاقصی چنان لرزه‌ای در سراسر جهان به پا کرد و مردم فلسطین بعد از گذشته ۷دهه فریاد مظلومان در سراسر استان طوفان به پا کرد.


ساری امروز میزبان حامیان مبارزبان فلسطینی بود

*البرز

راهپیمایی پرشور مردم شهید پرور البرز در محکومیت جنایات رژیم کودک کُش صهیونیست و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین برگزار شد. 


البرزی در تمام شهرستان‌های این استان راهپیمایی حمایت از مردم غزه را برگزار کردند

*کرمان

در هفتین روز از حماسه فلسطینی‌ها، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام، برای حمایت از محور مقاومت و اقدامات آن به خیابان آمده و جنایات رژیم صهیونیستی را هم محکوم کردند.

این استان پهناور و  این خطه قهرمان‌پرور، از شمال گرفته تا جنوب و از شرق تا غرب، شکوه حمایت از خطه زیتون مقدس را به نمایش گذاشتند، مردم کرمان بعد از خطبه‌های نمازجمعه به طرف مکان‌های تعیین شده حرکت کردند و با شعارهای کوبنده به فلسطین و فلسطنیان اطمینان دادند تا آخر در کنارشان می‌مانند.


کرمانی‌ها به فلسطینی‌ها اطمینان دادند تا آخر در کنارشان می‌مانند

*خوزستان

در خوزستان هم امروز راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین برگزار شد.

مردم خوزستان در حمایت از مبارزان فلسطینی که در یک عملیات ترکیبی وسیع علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی که در تاریخ مبارزات ملت فلسطین بی نظیر بود، به خیابان آمدند.


تصاویری از راهپیمایی ضد رژیم صهیونیستی در اهواز

*هرمزگان

*کرمانشاه 

مردم استان کرمانشاه،‌ بعد از حضور در نماز جمعه هم‌صدا با دیگر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست و شکرانه‌ی پیروزی مبارزان فلسطین» را برگزار کردند.


نمازگزاران در پاوه کرمانشاه برای اعلام حمایت از غزه هم‌صدا شدند

*چهار محال و بختیاری

مردم استان چهارمحال و بختیاری امروز پس از نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کرده و اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

در این راهپیمایی جمع کثیری از مردم استان از اقشار مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمدند.


مردم شهرکرد شعار سردادند: «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل»

*کهگیلویه و بویراحمد

در کهگیلویه و بویراحمد، نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند و جنایات این رژیم جعلی و اشغالگر را محکوم کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از رئیسی توسط شادمهر

میزبانی دیار «کریمه اهل بیت» از رئیس دولت مردمی  در دیدار رئیس‌جمهور با آیت‌الله العظمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *