خانه / ورزشی / همه پولهای ورزش میرود برای فوتبال اما:

همه پولهای ورزش میرود برای فوتبال اما:

مدافع استقلال در اظهار نظری عجیب در واکنش به عدم پرداخت مطالباتشان مدعی شد که بازیکنان استقلال توانایی خرید کفش را هم ندارند!

به گزارش سمیه سادات سلطانیان از  ایرنا، محمد حسین مردامند، مدافع استقلال پس از پیروزی این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی سختی بود، حریف آمده بود دفاع کند اما خوشحالم که سه امتیاز این مسابقه را با وجود مشکلات زیاد به دست بیاوریم.

مرادمند درباره اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال، اظهار داشت: اگر صحبتی می‌شود همان طور که نکونام اشاره کرد به خاطر استقلال است. ۲۰ تا ۴۰ درصد پول‌های پارسال را نگرفته‌ایم و امسال هیچ دریافتی نداشته‌ایم.اصلا این وضعیت نه تعیین تکلیف می‌شود و نه سامان داده می‌شود و ما خودمان مانده‌ایم که باید با چه چیزی بجنگیم. ما یک تیم ۲۵نفره و تنها هستیم که با همه چیز می‌جنگیم.

وی افزود: بازیکن مصدوم می‌شود اما بازیکن نداریم جایگزین کنیم و دست سرمربی خالی می‌شود.۷، ۸ ماه است پول نگرفته‌ایم و ما هم خانواده داریم.

مدافع استقلال درباره اینکه آیا این انتقادات را به گوش مدیرعامل رسانده است، تصریح کرد: اول فصل علی خطیر را دیدیم و صحبت کردیم و پس از آن نه تماسی داشتیم و نه وی را دیده‌ایم.

مرادمند یادآور شد: طبق قرار قبلی قرار بود تا پنج شهریور به ما پول بدهند اما الان می‌گویند قبل از دربی، دربی ممکن است سه ماه دیگر برگزار شود. پول نداریم کفش بگیریم. بعضی پول اجاره خانه‌شان را ندارند. فقط از بازیکن انتظار دارند تا یک جایی می‌توانیم ادامه بدهیم. در رختکن بعد از تمرین همه افسرده هستند و کسی با کسی صحبت نمی‌کند. تا الان هم به خاطر هواداران استقلال بازی می‌کنیم. از جواد نکونام تا بازیکنان همه تحت فشار هستند و ما هم زندگی داریم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

قهرمانی آسیا

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *