خانه / جشنواره / طالبان شیعه هست

طالبان شیعه هست

مناسبت عید غدیر خم، طی روزهای گذشته مراسم های جشن با شکوهی در نقاط مختلف شهر کابل برگزار شد.
در یکی از این مراسم ها که از سوی مجمع جهانی اهلبیت(ع) در مسجد امام زمان دشت برچی غرب شهر کابل برگزار شده بود، حجت الاسلام والمسلمین سید رحمت الله مرتضوی، غدیر خم را بالاترین و والاترین رخدادای دانست که در رابطه با بافت اسلام راستین توسط نبی اکرم ( ص) ظهور و بروزکرده است.
وی افزود :‌غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه تاملی در تاریخ است.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی افزود: غدیر شکوفه تاریخ است، غدیر تلاوت آیه های رهایی بشراز تاریکی است. غدیر قدرت اسلام و وقرار گاه فرماندهی سپا ه توحید در کل هستی است. غدیر نبض حیات و شور وشاد مانی وشگفتی وسروراست تا باشد پیمان ولایتمان را با صاحب این روز محکمتر نمایم.
وی افزود: در روز غدیر، پیامبر گفت علی برادر من است وهرکه مرا دو ست دارد، علی رادوست دارد و پیامبر از علی است وعلی از پیامبر و نیز فرمود: علی تومثل عیسی هستی وفرق بین تو وعیسی این است که عیسی پیامبر بود ولی تو نیستی!
اومی گوید، پیامبر علی را بر حق دانست حضرت محمد (ص) فرمود خداوند ، قرآن و پیامبران برحق است و علی توهم بر حق هستی، این گفته های حضرت محمد (ص) شخصیت علی را نشان داد.
وی گفت، خلیفه اول وخلیفه دوم اسلام شخصیت های معتبری بودند وآنها تجمع تشکیل دادند که اول ابوبکر تعیین شود بعد عمر وجلسه ۶ نفری تشکل دادند. عثمان را خلیفه سوم تعیین کردند، در آن وقت خلافت از علی جدا شد وگر نه پیامبر اسلام برای علی گفته بود توبعد از من کتاب خدا را برای مردم بیان کن وتوجانشین من در بین مسلمین هستی.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های کور و کر و لال و بی خاصیت

آنهاییکه برای یک زن فاحشه نوحه سرایی می کردند، حالا معلوم است که چرا در مورد غزه ساکت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *