خانه / جشنواره / فارسی را پاس بداریم
ترساندن ايران وظيفه ذاتي ايرنا است
ترساندن ایران وظیفه ذاتی ایرنا است

فارسی را پاس بداریم

ورود متروباس‌ها تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل عمومی/ ارتقای قطار DC برای اولین بار/ برقی‌سازی ناوگان تاکسیرانی

شهردار تهران در نشست با اصحاب رسانه با موضوع حمل و نقل عمومی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار شهر، نشست خبری علیرضا زاکانی صبح امروز- دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲- در محل کارخانه واگن‌سازی شهر تهران با محوریت حوزه حمل و نقل پس از تحویل و رونمایی از ۶ رام قطار اورهال شده و با حضور جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

شهردار تهران در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امروز دومین میزگرد خبری تخصصی ما برگزار می شود، اظهار کرد: میزگرد اول ناظر بر حوزه شهرسازی برگزار شد و امروز پیرامون حوزه حمل و نقل گفت و گو می کنیم. بزرگترین مشکل تهران ترافیک و سپس آلودگی هواست و پس از آن مردم از بد مسکنی و بی مسکنی ناراضی هستند.
هزینه در حوزه حمل و نقل را سرمایه گذاری می دانیم
زاکانی با اعلام اینکه امروز قدرالسهم حمل و نقل عمومی ۳۴ درصد است و ما بقی ترددها توسط خودروی شخصی است، یادآور شد: ما در الگوهای مختلف حمل و نقلی دچار فرسودگی، کمبود ناوگان و فاصله معناداری از وضع مطلوب هستیم. در حوزه حمل و نقل هزینه را سرمایه گذاری می دانیم و امیدواریم بتوانیم شرایط را تغییر دهیم و هدف گذاری ما این است که در پایان دوره ششم مدیریت شهری ۷۰ درصد در حمل و نقل عمومی و ۳۰ درصد در بخش خودروهای شخصی، جابجایی مردم را شاهد باشیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *