خانه / جشنواره / مجمع جهانی سادات روحانی

مجمع جهانی سادات روحانی

سید مهدی حسین‌زاده، دبیر اولین اجلاسیه مقدماتی مجمع جهانی روحانیان سادات در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اینکه سال گذشته در روز ولادت حضرت زهرا(س) گردهمایی با حضور روحانیان سادات برگزار شد، گفت: در این گردهمایی مقرر شد «تشکل روحانیان سادات در سطح جهانی» ایجاد شود.
دبیرکل بنیاد قرآن ادامه داد: در طول یک سال بعد از برگزاری این گردهمایی جلسات متعدد کارشناسی در خصوص این طرح برگزار و مصوب شد در روز ولادت حضرت زهرا(س) اولین اجلاسیه مقدماتی مجمع جهانی روحانیان سادات برگزار شود.
حجت‌الاسلام حسین‌زاده ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز یک‌شنبه ۳۱ فروردین ماه جاری را زمان برگزاری این اجلاسیه اعلام و اظهار کرد: این مراسم در سالن همایش‌های مسجد امام صادق(ع) واقع در فلکه صادقیه تهران برگزار می‌شود تا مقدمات شکل ‌گیری، نگارش و تصویب اساس نامه، مؤسسان، اقدامات قانونی و … آن مشخص شود.
وی از همه سادات روحانی خواست که در این اجتماع حضور داشته باشند و افزود: حضور در این اجلاس برای تمامی سادات روحانی آزاد است و ما از کلیه سادات روحانی درخواست داریم در این اجلاس حضور داشته باشند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *