خانه / جشنواره / سربازان امروز

سربازان امروز

سرداران فردا

دکتر قالیباف در سومین همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی: ما نیازمند یک تحول در نظام حکمرانی داخلی هستیم چه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی، چه در حوزه مسائل سیاست داخلی و خارجی و چه در حوزه مسائل اقتصادی و چه در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی.

وی ادامه داد  صندوق توسعه ملی: رسالت صندوق توسعه ملی این است که یک نقطه ضعف تاریخی در کشور را به یک نقطه قوت اساسی تبدیل کند. همه انفال باید در صندوق توسعه ملی باشد و فرقی میان معدن و نفت و گاز وجود ندارد تا از خام فروشی و وابستگی به نفت جلوگیری شده و به سمت استقلال اقتصادی پیش برویم

. دکتر قالیباف در سومین همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی تأکید کرد ما امروز نیازمند یک حکمرانی نو هستیم که باید مبتنی بر تحولی که در گام دوم انقلاب تبیین شده حرکت کنیم. در این حکمرانی و تحول باید نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم و حتماً باید بدانیم این حرکت باید مبتنی بر مکتب حضرت امام(ره) که براساس عقلانیت، معنویت و عدالت است، باشد.

خانه ملت/انتقاد صریح قالیباف از سیاست‌های ارزی‌ که باعث نابودی بخش خصوصی و کاهش سرمایه‌گذاری در کشور می‌شوند/رئیس مجلس در سومین همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی: در حوزۀ حکمرانی داخلی به یک تحول همه‌جانبه نیاز داریم/با تصمیم گیری‌های شجاعانه و عاقلانه در برنامه هفتم توسعه می‌توان کشور را به ثبات اقتصادی رساند.

icana.ir/Fa/News/522506

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *